Heftige minuutjes
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Thanx voor jullie lieve reakties
Gelukkig heeft Dempsey er niks aan overgehouden zijn dikke vacht heeft hem beschermd.Ik ben inmiddels weer bekomen al heb ik weer wat anders te verwerken mijn moeder moet plotseling in het ziekenhuis opgenomen worden ik heb net haar hond opgehaald die ik zolang verzorg dan hoeft ze zich daar niet druk om te maken nu maar hopen dat het goed komt met haar
Het lijkt wel vrijdag de 13e 
-
Zootje
-
chantal-77
-
yosca
- Middelgrote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Wat een dag Chrissy
Ik hoop dat het niet al te ernstig is met je moeder 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Aliki
-
Jess&Max
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Dank jullie wel voor het medeleven doet me goed ,mijn moeder is al een tijdje aan het kwakkelen maar ze hobbelde gewoon verder ze is niet het type om thuis te zitten deed ondanks haar beperkingen nog vrijwilligheidswerk maar nu kan ze opeens niks meer alles doet zeer aan haar lijf kan niet meer uit bed komen
Gisteren bloedafgenomen vandaag de uitslag, de huisarts belde dat ze direkt opgenomen moest worden het vermoeden bestaat op een spierziekte maar hij wil niet op de zaken vooruit lopen .
-
Zootje
-
SammyBoy
Heb ik maanden geleden in park meegemaakt, 2 honden en 1 ging gelijk op Sam af en greep hem in zijn nek.
Sam gelijk liggen en niets doen, die hond heen en weer met zijn bek en grommen en die baas van verbazing toekijken.
Ik van enkele meters afstand erop gerend en gelijk snoekduik op de honden.
Die hond was al weg van de schrik voordat ik op het gras belandde.
Die baas is toen goed aangesproken door mij, heeft zijn verontschuldigingen aangeboden en hij is bleven wachten totdat hij van mij wist dat Sam niets had.
Sommige bazen houden hun hond uit liefde, maar hebben die niet in de hand.
Daarvoor zijn volgens mij trainingen...
Sam gelijk liggen en niets doen, die hond heen en weer met zijn bek en grommen en die baas van verbazing toekijken.
Die baas is toen goed aangesproken door mij, heeft zijn verontschuldigingen aangeboden en hij is bleven wachten totdat hij van mij wist dat Sam niets had.
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Ik weet dat ze normaal gesproken de honden wel onder controle heeft 1 loopt altijd los de ander alleen als er geen hond in de buurt is het was erg vroeg dus ik denk dat ze dacht zo vroeg is er geen hond ,deur open zonder vooruit te kijken jah en toen liep ik er toevallig met Dempsey !SammyBoy schreef:Heb ik maanden geleden in park meegemaakt, 2 honden en 1 ging gelijk op Sam af en greep hem in zijn nek.
-
toos