En toen hadden we er drie...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een feest daar met z'n 3-en
allemaal knapperds hoor :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D gezellig en ik ben erg benieuwd naar de rest van de soap :D ben er nu al verslaafd aan :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Anne.

Ongelezen bericht door Anne. »

Wat gezellig, heel veel plezier samen! :D
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Geweldig, vooral blijven schrijven :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

De heren hebben een nieuwe hobby: samen op andere honden afstormen :(
Helaas voor Thorgal is Ramses niet altijd een goede back up :D Gisteren stormden ze samen op eentje af maar halverwege bedacht Ramses "O ships, wij zijn altijd bang voor deze!" en hij liep al lang weer stijf naast me voor Thor in de gaten had dat hij er alleen voor stond en een snauw kreeg :lol:
We zijn maar weer even streng met naast lopen als er andere mensen en honden zijn :)

De heren hebben lol samen maar Ramses hangt wel de bink uit. Als ik beneden ben mag Thorgal ook op de bank maar zodra wij gaan slapen horen we een klein grommetje en gaat Thorgal in de mand of op het kussen. Dan bepaalt meneertje wat wel/niet toegestaan is.

Vanochtend was het wel sneu. Ik had jachttraining met Ramses en Thorgal kent dit ook. Dus toen ik met dummytas en ander gerief de deur uit wilde en alleen Ramses meenam stond hij heel beteuterd te kijken :cry:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:D Och arme Thorgal.. geen jachttraining voor hem !
Je hebt vast een hoop lol zo om ze.. leuk

Chester heeft dat in zijn eentje nog wel eens, heel blij op een andere hond afrennen en halverwege bedenken dat dat eng is en dan ineens in een schijnbeweging erlangs ofzo en heel ontwijkend de andere kant op kijken en wat zenuwachtig staan plassen om vervolgens achter mij plaats te nemen :lol:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Vanmiddag nog lekker wezen fietsen met de mannen. Het eerste stuk lekker los zodat ze konden p&p-en en een beetje dollen.
Ramses vloog alle kanten op en in het begin probeerde Thorgal nog om hem bij te houden maar na een poosje hield hij het voor gezien en kwam naast de fiets lopen :? "Sjeezzzzz, dat houd ik niet bij hoor! Je lijkt wel een Greyhound, mafkees! :( "

Later allebei aan de riem, dat deden de heren heel keurig :applaus:
Ramses schuin voor me en Thorgal schuin achter. Ramses moest zich even aanpassen aan een comfortabel tempo voor Thorgal maar danste vrolijk vooraan, blije :eikel:

Bij thuiskomst werden ze vrolijk onthaald door Pandora die ook haar rondje kreeg. Prinses Pandora vindt fietsen wel leuk maar in een relaxed drafje en niet zo heel lang :koningin:

Even voor de vergelijk: Pandora loopt rond de 8 km per uur, Thorgal tussen de 10 en de 11 km per uur en die andere vrolijke vrijbuiter tussen de 14 en 15 km per uur (en dan heb ik het over een comfortabele draf :wink: )
Pandora en Ramses kan ik dus niet tegelijk meenemen :)
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Thorgal krijgt voor het slapen gaan altijd nog een paar brokjes. Bij de instructies van mijn moeder hoorde dus: 'Voor hij gaat slapen nog een paar van die brokjes geven' en als brave dochter doe ik dit dus :)

Pandora en Ramses vinden dit een heel goed idee en hebben al precies door hoe het werkt. Ze horen de brokjespot rammelen en dan huppelen ze voor me uit naar de manden want daar worden de brokjes ingemikt alsof het Sinterklaastijd is :D

Niet alleen de honden weten hoe het werkt, ook de Oosterse Korthaar en de Siamees proberen zoveel mogelijk brokjes te stelen. Ze staan midden tussen de brokjes te grommen zodat de honden ze niet meer durven te pakken :lol:
Voor hen strooi in dus wat (honden)brokjes op het kleed, iedereen feest!
Deze twee stelen overigens ook altijd de beloningsbrokjes uit mijn jaszak :D
Afbeelding
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Klinkt supergezellig zo met de drie hondjes!! :verliefd1:
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Leuk hoor! We lezen gezellig mee!
Pandora
Speurneus
Speurneus

De boel begint zich hier steeds beter te settelen :)

Thorgal is steeds meer thuis en durft zich wat meer te bewegen. Hij begint dus ook uit te dagen tot een spelletje en heeft, net als zijn zusje, heel goed door dat dit bij Ramses het beste lukt door er met zijn balletje vandoor te gaan. Ramses heeft zo'n zacht balletje met lucht en een piepertje erin (tennisballen binnen zijn verboden) en die verdwijnt bijna helemaal in de grote bek van Thorgal. Een klein stukje steekt er nog uit en dan laat hij hem provocerend piepen :twisted: Succes gegarandeerd! :D
Meestal eindigt dit in een worstelende berg van drie honden (Pandora bovenop) en dan het liefst onder mijn benen of op schoot :roll: onder de salontafel is ook leuk :(
Tuig van de richel is het :D
Afbeelding
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Pandora schreef:De boel begint zich hier steeds beter te settelen :)

Thorgal is steeds meer thuis en durft zich wat meer te bewegen. Hij begint dus ook uit te dagen tot een spelletje en heeft, net als zijn zusje, heel goed door dat dit bij Ramses het beste lukt door er met zijn balletje vandoor te gaan. Ramses heeft zo'n zacht balletje met lucht en een piepertje erin (tennisballen binnen zijn verboden) en die verdwijnt bijna helemaal in de grote bek van Thorgal. Een klein stukje steekt er nog uit en dan laat hij hem provocerend piepen :twisted: Succes gegarandeerd! :D
Meestal eindigt dit in een worstelende berg van drie honden (Pandora bovenop) en dan het liefst onder mijn benen of op schoot :roll: onder de salontafel is ook leuk :(
Tuig van de richel is het :D

Klinkt heerlijk!! Iz speelt met haar vriendinnnetje ook het liefst onder de tafel of op of onder mijn benen... :?
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

zo leuk om te lezen dit :applaus: ,dat het logeerpartijtje nog maar even mag duren :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door yosca »

Leuk om alles te lezen.. Lijkt me een hele drukte, maar wel gezellig!!.. Ik lees gezellig met je mee :D
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:D ik zie je al zitten met je benen omhoog en een stapel honden eronder.. :)
Plaats reactie