Als jij bepaalde stellingen maakt, dan moet het wel op waarheid berusten en vooralsnog zie ik dat dus niet.
Voorbeeld:Lupos schreef:ik reageer op zaken die mij interesseren als ik een beetje lees op het forum. Dat er ineens een forummer verschijnt die een anti-werklijn-labrador campagne voert, dan ontkracht ik dat met alle liefde als ik daar zin in heb![]()
Als jij bepaalde stellingen maakt, dan moet het wel op waarheid berusten en vooralsnog zie ik dat dus niet.
Ik hoef je niet te kennen hoor, wat ik zie is dat je maar enkele posts hebt gedaan op dit forum en bijna allen een opmerking bevatten over de jachtlijn labrador. Jij hebt blijkbaar die behoefte om een bepaald type af te kraken en dat is je goed recht. Alleen onwaarheden houd ik niet van. Dat de werklijn "te klein" zou zijn is er één van, want de hondjes die ik ken (en dat zijn er toch flink wat) vallen allemaal kwa hoogte prima binnen de rasstandaard. Dat jij vindt dat ze te klein zijn, bewijst dat je er dus nog niet eerder eentje van dichtbij bekeken hebt óf dat je een vertekent beeld hebt van de hoogte van deze labradors. Ik zal nooit meer showen met mijn hond, simpelweg omdat ik er echt geen moer aan vind. Feit is en blijft dat zowel haar ouders, als zijzelf, "voldoende" hebben gescoord op een show (om de kampioenstitels van jacht te kunnen dragenMuji schreef:Voorbeeld:Lupos schreef:ik reageer op zaken die mij interesseren als ik een beetje lees op het forum. Dat er ineens een forummer verschijnt die een anti-werklijn-labrador campagne voert, dan ontkracht ik dat met alle liefde als ik daar zin in heb![]()
Hoofd/schedel:
Schedel breed met een duidelijke stop, scherp besneden zonder vlezige wangen. Kaken middelmatig lang, krachtig en niet spits toelopend. Neus breed, neusgaten goed ontwikkeld.
Nogmaals of je nou een werkhond hebt of een showhond het kan altijd voorkomen dat je hond niet perfect is, dat geeft toch ook helemaal niet en het heeft niks te maken met een zoals jij het verwoord: anti-werklijn-labrador campagne .
Je kent me niet eens..... vind dat dan ook niet nodig.
Erg jammer dat je zo reageerd, maar het zij zo.Lupos schreef:Ik hoef je niet te kennen hoor, wat ik zie is dat je maar enkele posts hebt gedaan op dit forum en bijna allen een opmerking bevatten over de jachtlijn labrador. Jij hebt blijkbaar die behoefte om een bepaald type af te kraken en dat is je goed recht. Alleen onwaarheden houd ik niet van. Dat de werklijn "te klein" zou zijn is er één van, want de hondjes die ik ken (en dat zijn er toch flink wat) vallen allemaal kwa hoogte prima binnen de rasstandaard. Dat jij vindt dat ze te klein zijn, bewijst dat je er dus nog niet eerder eentje van dichtbij bekeken hebt óf dat je een vertekent beeld hebt van de hoogte van deze labradors. Ik zal nooit meer showen met mijn hond, simpelweg omdat ik er echt geen moer aan vind. Feit is en blijft dat zowel haar ouders, als zijzelf, "voldoende" hebben gescoord op een show (om de kampioenstitels van jacht te kunnen dragenMuji schreef:Voorbeeld:Lupos schreef:ik reageer op zaken die mij interesseren als ik een beetje lees op het forum. Dat er ineens een forummer verschijnt die een anti-werklijn-labrador campagne voert, dan ontkracht ik dat met alle liefde als ik daar zin in heb![]()
Hoofd/schedel:
Schedel breed met een duidelijke stop, scherp besneden zonder vlezige wangen. Kaken middelmatig lang, krachtig en niet spits toelopend. Neus breed, neusgaten goed ontwikkeld.
Nogmaals of je nou een werkhond hebt of een showhond het kan altijd voorkomen dat je hond niet perfect is, dat geeft toch ook helemaal niet en het heeft niks te maken met een zoals jij het verwoord: anti-werklijn-labrador campagne .
Je kent me niet eens..... vind dat dan ook niet nodig.) nl "zg". Dus zo verschrikkelijk niet-rastypisch zijn ze ook weer niet.
![]()
Maar wees niet bevreesd, ik kom maar af en toe op het forum, dus het grootste gedeelte van de tijd kun je ongenuanceerd tekeer gaan over de "jachtlijn, mechelaar lijkende labrador"