Bob de waakhond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
HappyTail

Ongelezen bericht door HappyTail »

Over waaksheid gesproken .. Bij m'n zus hebben ze een tijdje terug overal in de buurt ingebroken .. Behalve op haar adres, aangezien daar een groot zwart and verry big zwart Labrador monster achter de ramen stond :lekkerpuh:
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Bob is dus echt een waakhond! :)
Erg vervelend dat nu dure spullen van het bedrijf weg zijn!! :(
HappyTail schreef:Over waaksheid gesproken .. Bij m'n zus hebben ze een tijdje terug overal in de buurt ingebroken .. Behalve op haar adres, aangezien daar een groot zwart and verry big zwart Labrador monster achter de ramen stond :lekkerpuh:
Bij ons is ook eens, jaren geleden, ingebroken. Wij hadden toen geen hond. Er was op meerdere plaatsen ingebroken, behalve waar ze een hond hadden.
De politie zei toen dat inbrekers vaak op de hoogte zijn van waar honden in huis zijn. Ze gaan daar meestal niet naar binnen.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
dorscha

Ongelezen bericht door dorscha »

wij hebben met onze vorige labrador ook een inbraak meegemaakt. We eiden altijd:" Jazzy helpt de inbrekers mee zoeken". Nou, ze zijn gewoon over haar heenngestapt (mand lag voor de bijkeukendeur) en hebben spullen meegenomen. Ze heeft niks gedaan....we werden wakker van het geluid van haar pootjes op de plavuizen........
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Knap zeg, van Bob!
Wel balen dat jullie er zo achter moesten komen!

Benco gromt volgens mij alleen nog naar hallucinaties die hij heeft. Maar misschien moet ik wel gewoon beter opletten ;)
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Plaats reactie