ik vind het ook een goed plan om dit topic naar de fotohoek te sturen, voor zover ik wat mag vinden als newbe .
Trouwens het zwarte reutje, Busa, mag er ook wezen hoor. heb hem twee weken geleden al eens lekker geknuffeld! Mocht ie toen een beetje naar aftershave hebben geroken dan kon dat nog wel eens van mij zijn
Bøkko schreef: ik vind het ook een goed plan om dit topic naar de fotohoek te sturen, voor zover ik wat mag vinden als newbe .
Trouwens het zwarte reutje, Busa, mag er ook wezen hoor. heb hem twee weken geleden al eens lekker geknuffeld! Mocht ie toen een beetje naar aftershave hebben geroken dan kon dat nog wel eens van mij zijn
Ohhhhh dat was het ,ik dacht al wat ruikt hij lekker
Ik zal ze morgen allemaal extra knuffelen want misschien is dit wel de laatste keer dat ik ze allemaal nog zie als ik Busa gaat halen zijn er al een paar weg
Ik zal donderdag sowieso weer ff foto's maken. Dan ga ik weer spelen/knuffelen met Maggie. Tevens voor de laatste keer, want mijn ouders halen haar op zondag! Natuurlijk zullen er vanaf zondag heeeeeel veel foto's komen. Ons dropje wil ik zeker wel met jullie delen hoor! Onze trots!
Gisteren ook geweest, maar domme ikke vergeet natuurlijk in alle enthousiasme foto's te maken..
Vind het zo leuk om die ontwikkelingen zo te volgen dus kom maar op met die foto's
Morgen ga ik weer richting fokker... de puppies worden gechipt dus ook dat moet op de foto natuurlijk
Verder voorspellen ze mooi weer, dus hoop op veel buitenfoto's !!!!
En Maggie heeft echt een heerlijke kop
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!