komt half juni onze labrador?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Annie/Svenja
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Annie/Svenja »

esmoezie schreef:heeej leuk!
gefeliciteerd met je toekomstige Brooksvalley-hondje!
(ze zijn wel ondeugend hoor :D )
Zeker gefeliciteerd. Ze zijn wel ondeugend maar ook heel lief :verliefd1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Annie/Svenja schreef:
esmoezie schreef:heeej leuk!
gefeliciteerd met je toekomstige Brooksvalley-hondje!
(ze zijn wel ondeugend hoor :D )
Zeker gefeliciteerd. Ze zijn wel ondeugend maar ook heel lief :verliefd1:
ojaaa daar sluit ik me zeker bij aan :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

whermsen schreef:Het wordt in ieder geval een zwarte reu. Wij zaten te denken aan Sem of Bo of....
Sem en Bo/Beau hadden wij hier ook :) . Sem vind ik zoooo leuk :D ! Ook al is het hier Guus geworden (die ik ook superleuk vind want die hoor je niet vaak.), Sem was voor mij een gedeelde tweede samen met Bodi.
phos4

Ongelezen bericht door phos4 »

hey, leuk voor jullie.

wij gaan dit weekend naar de fokker. Midden juli kunnen wij ons labje ophalen... Ze is juist drachtig geworden...
whermsen

Ongelezen bericht door whermsen »

phos4 schreef:hey, leuk voor jullie.

wij gaan dit weekend naar de fokker. Midden juli kunnen wij ons labje ophalen... Ze is juist drachtig geworden...
Leuk he? Alleen al de voorpret en de leuke hondenspulletjes bekijken!
Ik kijk er erg naar uit!
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Re: komt half juni onze labrador?

Ongelezen bericht door Sascha »

whermsen schreef:Hallo Allemaal,

Ik heb me een poos geleden al voorgesteld en toen vertelde ik er ook bij dat we op zoek gingen naar een labrador.
Nu is er een labrador van Brooksvalley drachtig en de pups worden als het goed is de eerste week van mei geboren. Als alles dan goed gaat zouden we half juni onze labrador krijgen!
Leuk! Heb er nu al zin in!

Alleen nog even een naam verzinnen :confused:
Vergis jij je niet een maand?
Volgens mijn berekening kunnen de pups pas begin juli weg als ze begin mei worden geboren!
Als het goed is krijgen wij medio mei pups en die mogen dan pas medio juli verhuizen als ze 8 weken oud zijn naar hun nieuwe baasjes.

Alvast veel voorpret met spulletjes uitzoeken voor jullie toekomstige pupje.
Afbeelding
whermsen

Sascha schreef:
Volgens mijn berekening kunnen de pups pas begin juli weg als ze begin mei worden geboren!
Als het goed is krijgen wij medio mei pups en die mogen dan pas medio juli verhuizen als ze 8 weken oud zijn naar hun nieuwe baasjes.

Nou als het goed is worden de pups 1 mei geboren en ze gaan weg als ze 7 weken oud zijn dus dat zou dan de 3e week van juni worden ;)
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

whermsen schreef:
Sascha schreef:

Nou als het goed is worden de pups 1 mei geboren en ze gaan weg als ze 7 weken oud zijn dus dat zou dan de 3e week van juni worden ;)
Oke, 7 weken vinden wij hier te vroeg om te verhuizen van de pups maar de meningen zijn daarover verschillend.
Afbeelding
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

Aahhh wat spannend. :klasse: Duurt wel lang maar dat wordt dan ook beloond met zo'n heerlijke zwarte wurm. Succes bij het bedenken van de naam.
phos4

whermsen schreef:

Ik kijk er erg naar uit!

spannend vooral... Wij hebben juist een huis gekocht, verbouwd en dan nu om het plaatje af te maken komt het labje, waar we toch al een jaar over denken...

veel plezier...
phos4

vandaag de fokker gaan bezoeken. Binnen twee weken weten we of ze drachtig is... spannend!
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

hoi,
wat leuk en veel plezier met de voorpret.
En ja die naam verzinnen blijft lastig.
Het is wel een ideaale periode om je hond tekrijgen want in de zomer gaat het zindelijk worden makkelijker vind ik je bent dan al veel buiten weet ik uit eigen ervaring.
Wij hebben Lany 18 juni opgehaald en ze was binnen een week zindelijk.
groetjes Monique en een poot van Lany
phos4

een roepnaam hebben we al, maar we mogen ook de stamboomnaam geven... Dit jaar met een J , een moeilijke letter...
whermsen

phos4 schreef:
whermsen schreef:

Ik kijk er erg naar uit!

spannend vooral... Wij hebben juist een huis gekocht, verbouwd en dan nu om het plaatje af te maken komt het labje, waar we toch al een jaar over denken...

veel plezier...

Bij ons is het ook zo gegaan. Wij hebben een huis gekocht, me een grote tuin erom heen. Om ons heen is veel natuur/bossen en een groot meer. Dus wij dachten: dit is de plek voor een hond!
phos4

hehe, dat is inderdaad een zeer gelijklopend verhaal.

Wij hebben gisteren goed nieuws gekregen. De toekomstige mama is drachtig van zeker 4 puppies (mogelijks zelfs het dubbele), was zeer moeilijk te zien op de echo... Nu kan het aftellen helemaal beginnen...
Plaats reactie