Hoe doen jullie dat?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Nienke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke »

Ik heb ook sinds korte een 107, wel een 5 deurs! Hiervoor hadden we een golf, 3 deurs.
Jayla ligt beter in de 107 5 deurs dan in de golf 3 deurs!
Moet wel zeggen, een 5 deurs is toch wel echt een must bij een klein auto'tje..
En idd ik zou de achterbank even wegklappen als ik jou was.
Ook voorin bij de passagierskant zit veel ruimte bij de voeten.
Succes!
Sjors

Ongelezen bericht door Sjors »

Sjors gaat, samen met m'n dochter, op de achterbank van m'n peugeot 107, gaat goed!
Mariska&Noa

Ongelezen bericht door Mariska&Noa »

@ Marjolein, waar krijg je dit soort dekens?? Ben er al een tijdje naar op zoek..
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik rij in een 3-deurs Polo en dat gaat heel goed! Ik tuf overal naartoe met ze.

Ze liggen met z'n tweeen op de achterbank op een autokleed (besteld bij de dierenwinkel) met nog een dekentje omdat het verwende mormels zijn.
In het begin hebben we ze getild maar we hebben ze heel snel geleerd hoe ze rustig moeten in- en uitstappen. Eerst op de bodem van de auto en daarna naar buiten. Gewoon begeleiden doordat we ze vasthielden aan hun tuigje.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Hier een ford KA (van mijzelf), uiteraard een 3deurs en de auto waarbij Bo het vaakste meegaat, gewoon lekker op de achterbank. Hij klimt er normaal gezien gewoon rustig in/uit, heeft plenty de ruimte om gewoon lekker te kunnen liggen.
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Brigitte,

zo doe ik dat ook, een lekker dekentje waar ze heerlijk op kan liggen en begeleiden met het tuigje naar binnen en naar buiten. En op kleine stukjes zit ze af en toe in de achterbak, maar dat vind ik eigenlijk niet zo prettig, ik ben altijd bang dat iemand achterop kan rijden en ik een platte hond heb.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

donna schreef:Brigitte,

zo doe ik dat ook, een lekker dekentje waar ze heerlijk op kan liggen en begeleiden met het tuigje naar binnen en naar buiten. En op kleine stukjes zit ze af en toe in de achterbak, maar dat vind ik eigenlijk niet zo prettig, ik ben altijd bang dat iemand achterop kan rijden en ik een platte hond heb.
Sinds ik de auto van een collega heb gezien die van achteren was aangereden :shock: durf ik ze niet meer in de achterbak te vervoeren. Lekker op de achterbank met die twee.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Heb het kleed gekregen van mijn zus, die had het gekocht bij de liddl.. voor geloof ik 5 euro :D
Een autokleed kun je ook bij de dierenwinkel kopen of bestellen of bij een dieren webshop.
byv. http://www.natteneuzen.nl/products/Altr ... -auto.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier heb ik een goedkopere gevonden zo'n soort heb ik:
http://www.petspassion.nl/index.php?gr= ... how=detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Zoooo Marjolein dat is echt een TOPoplossing!!!!!! :) :) Zo is mn autotje toch opeens erg ruim 8)

Erg fijn om te horen dat veel forumgebruikers een kleinere auto hebben en het gewoon past, zelf met 6 labs :D erg leuk!!!
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Ook hier wordt zo'n autodeken gebruikt, echt ideaal. Hierdoor meer ruimte en je auto blijft ietsje schoner :lol:
Hier past de hond trouwens met gemak in een smart forfour.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Hier in een toyota starletje uit '89 (zo'n vierkant koekblik) zit Ziva ook gewoon heerlijk op de achterbank op een kleed in een hondentuigje voor in de auto.. Ze heeft hier echt gewoon alle ruimte en zo kan ze tenminste ook nergens bij en zit ze voor mijn gevoel het meest veilig..

In de auto van mijn vriend, fiat stilo stationwagen zit ze ook altijd eigenlijk op de achterbank op zo'n autodeken.. Ook in een autotuigje vast.. Heeeeel af en toe in de kofferbak maar alleen als we echt heel kort hoeven te rijden...
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

marjolein schreef:Heb het kleed gekregen van mijn zus, die had het gekocht bij de liddl.. voor geloof ik 5 euro :D
Een autokleed kun je ook bij de dierenwinkel kopen of bestellen of bij een dieren webshop.
byv. http://www.natteneuzen.nl/products/Altr ... -auto.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier heb ik een goedkopere gevonden zo'n soort heb ik:
http://www.petspassion.nl/index.php?gr= ... how=detail" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien een stomme vraag maar is zo'n auto deken niet alleen handig als je een 5 deurs auto hebt?
Omdat je hem natuurlijk moet bevestigen aan de stoelen en bij het in en uitstappen doe je bij een 3 deurs natuurlijk de stoelen naar voren :)
Ik heb namelijk een fiat punto 3 deurs en Noah ligt gewoon altijd op de achterbank met een kleed, maar vind zo'n deken wel erg handig.
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Hoi Sharon,

De 1e link (dus de duurdere versie) heeft een speciale 2-deurs uitvoering met een rits :)
Handig he?! :)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Linnie schreef:Hoi Sharon,

De 1e link (dus de duurdere versie) heeft een speciale 2-deurs uitvoering met een rits :)
Handig he?! :)
Helemaal super :klasse:
Bedankt voor de tip!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
duo penotti

Ongelezen bericht door duo penotti »

ik heb deze
http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... eken/26670" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan in het midden heb ik de rits open zodat de plaat er maar langs 1 kant over ligt
Plaats reactie