In liefdevolle herinnering aan Youri.
- riwka
- Hele grote hondenneus
Lieve Alice,
Alweer bijna een jaar geleden dat we onze maatjes hebben laten gaan omdat ze dat zo verdient hadden. Zo verdient, maar god wat missen we ze.......
Wat mooi dat je dit eerbetoon aan Jouw maatje hebt gemaakt en dat met ons wil delen, bedankt.
Liefs en een dikke knuffel van Riwka en Storm
Alweer bijna een jaar geleden dat we onze maatjes hebben laten gaan omdat ze dat zo verdient hadden. Zo verdient, maar god wat missen we ze.......
Wat mooi dat je dit eerbetoon aan Jouw maatje hebt gemaakt en dat met ons wil delen, bedankt.
Liefs en een dikke knuffel van Riwka en Storm
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
- Hele grote hondenneus
lief gezegdNino&Toosje schreef:Wat een liefdevolle herinnering aan Youri Alice. Prachtig ook de foto , waarop zijn poot op jou hand ligt en hij je aankijkt. Met ontroering heb ik naar het stukje gekeken . In iedere foto is de liefde voelbaar en zichtbaar die je voor deze kanjer hebt gehad. Wat mag jij trots zijn dat jij zo'n fijne hond hebt gehad, maar vooral dat je zo'n fijne baas voor hem bent geweest.
Volgens mij heeft hij de hemel ook al op aarde gehad, door jou liefde.
Ik kan mij zo goed voorstellen dat het gemis nog iedere dag voelbaar is.
-
- Kleine hondenneus
youri
He lieve Alice,ntuurlijk kon ik het ook niet laten om een reactie te plaatsen,want wat is het een mooi filmpje geworden.Ook hier dikke tranen over mijn wangen,omdat ik helaas weet hoe je je kereltje zo kunt missen
elke dag opnieuw weer.Jullie hebben samen ontieglijk genoten van en met elkaar,en de liefde tussen jullie blijft
Omhels hem in gedachten
hij zal je gevoelens beantwoorden,dikke kus:Mousy

-
- Speurneus
- Contacteer:
Ook ik heb dit mooie filmpje met brok in mijn keel bekeken. Wat was Youri toen mooi blond en wat werd hij mooi grijs!! Ik herken zoveel van mijn Budje...
Ik weet hoe je je voelt, het is nog maar zo kort geleden daarom doet het nu nog steeds zo'n pijn.
Dikke knuffel!!!!
Ik weet hoe je je voelt, het is nog maar zo kort geleden daarom doet het nu nog steeds zo'n pijn.
Dikke knuffel!!!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
- Speurneus
Alice, het is een prachtig filmpje geworden. Een mooie herinnering aan je fantastische hond.
Lukt het inmiddels alweer om de draad een beetje op te pakken? Het gemis blijft natuurlijk, maar die scherpe kantjes, worden die al wat minder scherp, wat ronder en zachter misschien?
Want hoe vreselijk ook, we moeten door als we een hond verliezen he?
Mij wacht daarboven al een aardige roedel inmiddels. Ik kan intussen met liefde en dankbaarheid aan ze terugdenken, zonder teveel verdriet. Dat gun ik jou ook. 
Lukt het inmiddels alweer om de draad een beetje op te pakken? Het gemis blijft natuurlijk, maar die scherpe kantjes, worden die al wat minder scherp, wat ronder en zachter misschien?
Want hoe vreselijk ook, we moeten door als we een hond verliezen he?

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Grote hondenneus
-
- Speurneus
Alice, wat heb je je kanjer mooi weergegeven! Wat een band hebben jullie gehad, ongelofelijk.
Wat kan een vriendschap toch diep gaan he en wat een gemis dat hij er niet meer is!
Ik kan je alleen maar sterkte wensen met het gemis en koester de vele mooie herinneringen.
Meer dan wat woorden kan ik niet geven, maar het is i.i.g. goed gemeend
Wat kan een vriendschap toch diep gaan he en wat een gemis dat hij er niet meer is!
Ik kan je alleen maar sterkte wensen met het gemis en koester de vele mooie herinneringen.
Meer dan wat woorden kan ik niet geven, maar het is i.i.g. goed gemeend

Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
-
- Speurneus