Lekker stel!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

kristies schreef::D Wat een lekker stel.. en i.d. dat zielige koppie.. ja wat wil je als je geen eten krijgt.. 8)

Tip om ze in de camera te laten kijken; Dummie boven je hoofd of een balletje of een brokje of .. nou ja iets wat de aandacht trekt :wink:
Ik zal er eens eentje maken met een bal op mijn hoofd, kan je zien wat een overspannen blik mijn jongen dan heeft :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Pandora schreef:
kristies schreef::D Wat een lekker stel.. en i.d. dat zielige koppie.. ja wat wil je als je geen eten krijgt.. 8)

Tip om ze in de camera te laten kijken; Dummie boven je hoofd of een balletje of een brokje of .. nou ja iets wat de aandacht trekt :wink:
Ik zal er eens eentje maken met een bal op mijn hoofd, kan je zien wat een overspannen blik mijn jongen dan heeft :lol:
:applaus: :applaus: :applaus: Ik wacht af... :D
Pandora
Speurneus
Speurneus

bubbles schreef:Ikke geen eten, jij geen foto....... :wink:
:giechel: Moet je ze ook eten geven dan? Stond niet in de handleiding.
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

kristies schreef:
Pandora schreef:

:applaus: :applaus: :applaus: Ik wacht af... :D
Morgen! :wink:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Pascale schreef:Leuke foto's. En die halsband....... :verliefd1:
Die halsband is een oude verbleekte van Rogz omdat hij regelmatig in de wasmachine is beland wegens stankoverlast :wink: :lol:
Afbeelding
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

inderdaad lekker stel! :verliefd1:

ik snap dat wel hoor, zo'n groot glimmend oog waar je dan in moet kijken, en als het tegen zit ook nog eens een flits in je ogen omdat dat glimmende oog dat nodig vindt omdat je toevallig zwart bent :mad:

maar ondanks dat het vrouwtje vindt dat de plaatjes niet zo goed gelukt zijn, vind ik jullie een paar mooie zwartjes! :)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ik vind ze heel goed gelukt omdat het heel goed laat zien hoe ze zijn en dat ze er geen zin in hadden :D
De foto's die ik wilde maken maak ik wel een andere dag. Pandora gaat er meestal echt voor zitten poseren... maar toen niet :lol: Ze wilde lekker rennen en rondscharrelen :wink:
Afbeelding
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Op die ene foto wordt echt zielig op gekeken. Je kan ook brokje roepen als je de foto maakt maar dan loop je het risico dat je onder je honden ligt een paar seconden later.
Pascale

Ongelezen bericht door Pascale »

Pandora schreef:
Pascale schreef:Leuke foto's. En die halsband....... :verliefd1:
Die halsband is een oude verbleekte van Rogz omdat hij regelmatig in de wasmachine is beland wegens stankoverlast :wink: :lol:

Maar toch is de kleur mooi :applaus:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:verliefd1: :verliefd1: heerlijke donderstenen die 2 van je brigitte :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!! :lol: :verliefd1:
Een heerlijk stel eigenwijze donders heb je. Tis jammer dat ik je nog nooit gezien heb met je kanjers. Ben toch geregeld in Hoogvliet en dan op stap met beide doggies (en Marly). Maar wie weet. :)
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Pandora
Speurneus
Speurneus

yari schreef:Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!! :lol: :verliefd1:
Een heerlijk stel eigenwijze donders heb je. Tis jammer dat ik je nog nooit gezien heb met je kanjers. Ben toch geregeld in Hoogvliet en dan op stap met beide doggies (en Marly). Maar wie weet. :)
Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezien :lol:
Afbeelding
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Pandora schreef:
yari schreef:Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!! :lol: :verliefd1:
Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezien :lol:
Hihi idd, ik hoor geregeld van ze dat ze jou weer hebben gezien, maar per toeval lopen wij mekaar toch steeds mis ofzo. :)
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Pandora schreef:
Mis je niks aan hoor :lol: :lol:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

proest, wat een geitenbende

Miranda
Plaats reactie