ik snap dat wel hoor, zo'n groot glimmend oog waar je dan in moet kijken, en als het tegen zit ook nog eens een flits in je ogen omdat dat glimmende oog dat nodig vindt omdat je toevallig zwart bent
maar ondanks dat het vrouwtje vindt dat de plaatjes niet zo goed gelukt zijn, vind ik jullie een paar mooie zwartjes!
Ik vind ze heel goed gelukt omdat het heel goed laat zien hoe ze zijn en dat ze er geen zin in hadden
De foto's die ik wilde maken maak ik wel een andere dag. Pandora gaat er meestal echt voor zitten poseren... maar toen niet Ze wilde lekker rennen en rondscharrelen
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Op die ene foto wordt echt zielig op gekeken. Je kan ook brokje roepen als je de foto maakt maar dan loop je het risico dat je onder je honden ligt een paar seconden later.
Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!!
Een heerlijk stel eigenwijze donders heb je. Tis jammer dat ik je nog nooit gezien heb met je kanjers. Ben toch geregeld in Hoogvliet en dan op stap met beide doggies (en Marly). Maar wie weet.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
yari schreef:Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!!
Een heerlijk stel eigenwijze donders heb je. Tis jammer dat ik je nog nooit gezien heb met je kanjers. Ben toch geregeld in Hoogvliet en dan op stap met beide doggies (en Marly). Maar wie weet.
Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezien
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezien
Hihi idd, ik hoor geregeld van ze dat ze jou weer hebben gezien, maar per toeval lopen wij mekaar toch steeds mis ofzo.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Mis je niks aan hoor
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)