De enige dame in dit gezelschap staat hier wel heel onschuldig maar volgens mij zat zij als eerste in deze vieze baggersloot
Ze is zwart dus tja...heb geen bewijs
Het was erg gezellig in ieder geval
Onder de reuen kwam er geen onvertogen woord, het was een aangenaam gezelschap
Julia R schreef:De enige dame in het gezelschap Lola........
De enige dame in dit gezelschap staat hier wel heel onschuldig maar volgens mij zat zij als eerste in deze vieze baggersloot
Ze is zwart dus tja...heb geen bewijs
Het was erg gezellig in ieder geval
Onder de reuen kwam er geen onvertogen woord, het was een aangenaam gezelschap
groetjes Julia
Lola heeft mijn hart gestolen
Action ook hoor, hij heeft die prachtige rooie kleur en is een scheet van een hond! Lekker jonkie noemen ze dat hier!!
Maar Lola is een aanhankelijke lieverd, die lekker haar eigen gangetje gaat tussen die 4 reuen...
Meissie je hebt je kranig gehouden met die mannen, en ik vind je een schatje
Ja die gekke Lola he.......Ze had de reuen gelijk aan het begin duidelijk gemaakt waar hun plek was en daarna heerlijk haar eigen wandeling gemaakt Action heeft gelukkig geen centje pijn gehad aan zijn poten. Ik was daar toch wel wat huiverig voor, maar gelukkig bleek dit ongegrond
Lola was erg weg van je Marion (en van Nick)........Ik weet in ieder geval een goed logeeradres
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Ik was gisteren bij het Paterswoldsemeer te vinden (oostkant). Super mooi weer en meneer heeft zich goed vermaakt in het water, op het gras en met andere honden!
Beijumerbos moeten we ook maar een keer weer heen!