Weer een pup?
-
Lotte
- Kleine hondenneus

-
doggie
- Hele grote hondenneus

Pandora schreef:
En als je nu denkt: "Waar bemoei jij je mee, takketrol, ik wil die pup!"... dan zou ik het gewoon doen
Maar dat van die takketrol is absoluut niet van toepassing,
Nogmaals: mijn twijfel houdt absoluut geen verband met mijn gevoel tov van Sjakie, het is meer: wil ik weer die verantwoording aan gaan? En dat is toch uiteindelijk een hele verstandelijke beslissing.
Maar ik kan jullie vertellen dat we besloten hebben om er voor te gaan: we krijgen een bruin teefje en gaan volgende week kijken. Ze zijn dan bijna 3 weken oud, dus eind mei mag ze mee naar huis.
Ik heb nu érg leuke kriebels in mijn buik...
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Gefeliciteerd!doggie schreef:Pandora schreef:
En als je nu denkt: "Waar bemoei jij je mee, takketrol, ik wil die pup!"... dan zou ik het gewoon doen
Ha ha, geweldig!! Ik kreeg inderdaad bij het lezen van je berichtje het gevoel: maar ik wil het wél!!!
Maar dat van die takketrol is absoluut niet van toepassing,ben alleen maar blij met je reactie.
Nogmaals: mijn twijfel houdt absoluut geen verband met mijn gevoel tov van Sjakie, het is meer: wil ik weer die verantwoording aan gaan? En dat is toch uiteindelijk een hele verstandelijke beslissing.
Maar ik kan jullie vertellen dat we besloten hebben om er voor te gaan: we krijgen een bruin teefje en gaan volgende week kijken. Ze zijn dan bijna 3 weken oud, dus eind mei mag ze mee naar huis.
Er staat zoveel leuks tegenover die verantwoordelijkheid, dat gaat vanzelf.
Veel plezier met de voorpret
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Tiene
- Grote hondenneus

Zoals je zegt is het nogal heftig geweest de laatste tijd en ben je moe, mss is het nu de tijd om jezelf de nodige rust te geven, terug op adem komen bij manier van spreken, de batterijen opladen en goede energie opdoen voor een nieuwe nieuwe pupperd, maar dan op jou tempo, de tijd nemen voor jezelf en dan komt de beslissing zonder twijfels 
Wat je ook belsist, ik wens je het beste toe
Wat je ook belsist, ik wens je het beste toe
Your dogs loves you, when No body else does
-
Tiene
- Grote hondenneus

Oh ik lees nu dat je een beslissing hebt genomen, proficiat!doggie schreef:Pandora schreef:
Ha ha, geweldig!! Ik kreeg inderdaad bij het lezen van je berichtje het gevoel: maar ik wil het wél!!!
Maar dat van die takketrol is absoluut niet van toepassing,ben alleen maar blij met je reactie.
Veel plezier met het wachten op je nieuw pupperdje
Your dogs loves you, when No body else does
-
Dees en Floor
- Speurneus

is Sjakie heel veel liefde en plezier weer