koda
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Het was ook zeker geen commentaar op jou of Koda hoormolletje schreef:ik kan het je zéker niet uitleggen, en weet je, het kan me ook helemaal niks niet schelenLunatic schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt?
Als meerdere dingen niet helemaal top zijn, hoe kan je dan een uitmuntend krijgen? Ik snap er niets van![]()
Wel van harte gefeliciteerd hoor![]()
Misschien telden die (kleine) minpuntjes (voor niet helemaal goed gehoekt en niet helemaal goed in zijn vacht omdat hij vreselijk aan het ruien is geweest...), wel niet zo zwaar in vergelijking bij alle grote pluspunten?![]()
Ik denk maar zo, er is geen koe zo schoon of er zit wel een vlekje aan. Het is ook maar net waar iemand van houd hè.

Maar ik snap van het hele showen/keuren al niks en omdat U het hoogst haalbare is, vroeg ik het me af, omdat de keurmeester niet alles uitmuntend vond zeg maar

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

-
- Hele grote hondenneus
Hé Kaatje, gefeliciteerd met die mooie U. Sommige labjes hebben nu éénmaal wat meer tijd nodig om uit te groeien tot een mooie Chippendale
Weet je toen Youri jong was had hij een smal koppie en toen pakte iemand zijn oren beet want de punt van zijn oor moest gelijk met zijn ooghoek komen als je hem daar naartoe trok. Véél te grote oren heeft ie, zei dat vrouwtje. Maar toen hij groter werd waren ze perfect. Voor mij was hij de mooiste en vooral liefste bikkel die er was en ik had hem toch niet ingeruild voor een ander. Geef Koda een dikke knuffel van mij voor zijn prestatie en natuurlijk ook één voor jou en Vesta. Liefs van Alice.

-
- Hele grote hondenneus