Want het blijkt maar weer dat het ook weer heel herkenbaar is voor een lab eigenaar...
Ik schaam me kapot!
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
AnP
- Hele grote hondenneus

-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
hahahahaha!
Tsja, als je op het hondenstrand gaat zitten....
Gister in Noordwijk zaten er ook mensen met pizza op het strand. Gelukkig zat Benco toen al aan de lijn.
Even eerder was hij wel keihard langs (over?) een kleedje gerend,
die mevrouw ging er alleen maar van gillen......
Kan gebeuren hoor,
maar snap dat je je kapotschaamde!
Mijn schoonmoeder zou gezegd hebben:
Ik schaam me kapot, kan met jou ook nérgens komen
Tsja, als je op het hondenstrand gaat zitten....
Gister in Noordwijk zaten er ook mensen met pizza op het strand. Gelukkig zat Benco toen al aan de lijn.
Even eerder was hij wel keihard langs (over?) een kleedje gerend,
die mevrouw ging er alleen maar van gillen......
Kan gebeuren hoor,
maar snap dat je je kapotschaamde!
Mijn schoonmoeder zou gezegd hebben:
Ik schaam me kapot, kan met jou ook nérgens komen
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
mirjamm1
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Erica is dat volgende week? Ik dacht op 16 juni.............EricaM schreef:De eerste boosheid is al weer weg. En ik heb m'n lesje geleerd.Als het een andere hond was geweest had ik er ook zeker om gelachen hoor. Volgende week mag Bram examen GH2 doen. Hopelijk wordt er dan geen pizza op het veld gegeten.
![]()
Inmiddels heeft Bram al weer z'n eigen eten op met een lekker toetje. Dus die is zich al weer van geen kwaad bewust. Want het is ook wel een schatje hoor...
Wel een echt Bram verhaal dit.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Marianna
Saskia, Bram mag tijdens de les GH2 doen omdat hij op 19 juni zijn ringtraining mag uitbreiden LOL! Ben ff kwijt in welke show! Mazzelkont met zijn pizza! Ben blij dat wij net weg waren.......anders had hij met Flopke nog om de pizza mogen vechten als ze durft om het hem te betwisten! Ze had alle takken al voor hem weg gewerkt! Dus hij kon ook wei8nig anders LOL! Vind die mensen ook niet slim hoor! Ja, je schaamt je dood, maar op dat strandje heb ik er echt minder moeite mee, dan moeten ze maar niet net daar gaan zitten. Even verderop kun je ook heerlijk zitten met picknick tafels en alles en zijn er veel minder honden. Wij gaan straks nog ff! Flopke begint de smaak te pakken te krijgen van het zwemmen en doet het echt nu kleine stukjes. Dus even vol houden nu! Heb haar net ingeschreven voor de GH2 na de zomer.....flyball gaan we toch later mee beginnen. Dit kan ik zelf doen en dat vind ik toch leuker als met een handler. Maar ik vond het reuze om te zien gisteren!
-
EricaM
- Speurneus

-
witje
Dus de mensen hebben zelf aanleiding gegeven door een pizza te gaan eten op een hondenstrand? Sorry hoor, dat vind ik echt te ver gaan.
Het strand is niet alleen voor honden.
Gelukkig vatten de mensen het goed op, maar dat een hond zomaar iemand z'n pizza opeet, dat hoort echt niet, en kun je niet goedpraten doordat de mensen en niet hadden mogen zitten eten.
Beter inderdaad om je hond aan de lijn te houden als je hem niet 100% onder controle hebt.
Marijke
Gelukkig vatten de mensen het goed op, maar dat een hond zomaar iemand z'n pizza opeet, dat hoort echt niet, en kun je niet goedpraten doordat de mensen en niet hadden mogen zitten eten.
Beter inderdaad om je hond aan de lijn te houden als je hem niet 100% onder controle hebt.
Marijke
-
Marianna
Tuurlijk is het je eigen verantwoording dat je je hond onder controle moet houden, maar je kunt niet altijd alles voorkomen, hoe graag je dat ook wilt. Ze hebben nu eenmaal ook wel eens gekke buien, terwijl ze normaal goed luisteren! Het zijn wel dieren, geen robots. En als je de plaatselijke situatie kent is het heel goed aan gegeven dat het een hondenstrandje is en er honden los mogen. Er staan zelfs trainings toestellen voor honden opgesteld. Dus echt slim is het niet van die mensen als ze zelf ook wat rust willen. Natuurlijk mogen andere mensen er ook komen en niet alleen honden, maar gisteren was het er gewoon ook erg druk met honden, dus zelf zou ik wat verderop zijn gaan zitten, zit je ook aan het water!witje schreef:Dus de mensen hebben zelf aanleiding gegeven door een pizza te gaan eten op een hondenstrand? Sorry hoor, dat vind ik echt te ver gaan.
Marijke
-
Lapje