Leuke halsband

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Welke vorige ???
Elise93

Ongelezen bericht door Elise93 »

Zootje schreef:Ik denk toch dat het die eerste gaat worden (mits mn vriend het er mee eens wordt :P )

Hij vindt deze mooier:

Afbeelding
Deze :wink:
Danielle758

Ongelezen bericht door Danielle758 »

Ik weet niet of je perse met steentjes wil maar je kan ook kijken op http://www.halsbanden.com. Deze worden op maat gemaakt. Ik heb er 2 vorig jaar gekocht en zien er nog steeds prima uit. Oke, na een jaar zien ze er gebruikt uit maar dat lijkt me meer dan logisch met die smeerpoetsen van labjes. En je kan eigenlijk van alles qua kleur vragen.
Zootje

We gaan sowieso voor Qwispel hebben we besloten... Nu alleen even contact met de winkel over de maat want dat is niet geheel duidelijk (40 cm staat er, lengte hele band of kleinste maat?) Dus het is nog even afwachten (ben ik heel slecht in :P )
Colmenarena
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Colmenarena »

Danielle758 schreef:Ik weet niet of je perse met steentjes wil maar je kan ook kijken op http://www.halsbanden.com. Deze worden op maat gemaakt. Ik heb er 2 vorig jaar gekocht en zien er nog steeds prima uit. Oke, na een jaar zien ze er gebruikt uit maar dat lijkt me meer dan logisch met die smeerpoetsen van labjes. En je kan eigenlijk van alles qua kleur vragen.
Ja, daar heb ik er ook een van. Hele mooie halsbanden en ze dragen ook prettig voor de hond.
Groetjes, Petra en Quinn
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

Colmenarena schreef:
Danielle758 schreef:Ik weet niet of je perse met steentjes wil maar je kan ook kijken op http://www.halsbanden.com. Deze worden op maat gemaakt. Ik heb er 2 vorig jaar gekocht en zien er nog steeds prima uit. Oke, na een jaar zien ze er gebruikt uit maar dat lijkt me meer dan logisch met die smeerpoetsen van labjes. En je kan eigenlijk van alles qua kleur vragen.
Ja, daar heb ik er ook een van. Hele mooie halsbanden en ze dragen ook prettig voor de hond.
Ik zie hier ook hele mooie halsbanden tussen staan, maar ik twijfel altijd omdat ik ze zo breed vind of valt dat wel mee?
Afbeelding
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Onder klantfoto's staan foto's.
Ik vind ze erg breed, van die windhondbanden.
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

bubbles schreef:Onder klantfoto's staan foto's.
Ik vind ze erg breed, van die windhondbanden.
Ja idd dat vind ik ook! Jammer, want er zitten wel leuke tussen!
Afbeelding
Zootje

Had die site ook gezien en vond de banden ook inderdaad erg leuk maar veel te breed.....
Diegene die we nu willen, een van die Qwispl banden, zijn 3 cm breed dat vinden we een mooi maatje :) alleen het design nog even kiezen :D Ik denk dat het of de Avenue gaat worden of die Pavilion...!
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Ik vind de pavilion ook erg mooi voor een zwarte lab.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Zootje

Ja die Avenue ook wel maar ik denk dat ik die Pavilion net wat specialer vind...
De halsband wordt sowieso bruin en de opmaak er van is dan weer even anders dus..

Aaaaah twijfelkont :mad:
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Veel succes met het maken van een beslissing.
Zit zelf ook altijd erg lang te twijffelen. :)
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Ik vind hier ook wel een paar hele mooie tussen zitten (wel prijzig):
http://www.dogs-kids.nl/component/optio ... /vmcchk,1/" onclick="window.open(this.href);return false;

En deze van het merk Sebastian heb ik voor Yari (incl. bijpassende lijn). In het echt ziet hij er veel mooier/aparter uit. Beetje indianen-achtig:
Afbeelding

En deze bruine van Yaartje vind ik ook nog altijd geweldig, in het bruin zit een motief van bloemetjes en de binnenkant is met zwart leer gevoerd. Hele mooie lijn, niet extreem opvallend, maar toch apart en toch ook wel echt voor een teefje (alleen geen idee wat voor merk het is):
Afbeelding
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

zijn ze een beetje labradorproof??
roef doet niet aan netjes wandelen,of het moet het laatste rondje zijn,maarja dan is het donker en zie je die mooie halsband niet.
ik vind die lerenbanden ook heel leuk maar durf het niet te doen,ik heb wel een leren politielijn,maar die gaat het water en de modder niet in(als het goed is :twisted: )
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Zootje

Yari daar staan inderdaad ook leuke tussen! Een aantal mooie stoere banden.. Prijzig zijn ze idd maar de halsband die we nu op het oog hebben is ook al prijzig (75 euro)..
Maar ik denk wel dat het voor mij duidelijk is, Pavilion

Afbeelding
Plaats reactie