Vies he poep aan je handen. De lucht krijg je overigens goed weg door je handen met tandpasta te wassen.
1 poepzakje
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Mariska&Noa
-
soraya
Bah vies poep aan je hand.. wij hebben altijd zo'n botje waar er meer in zitten... maar onze honden worden voor de cursus altijd goed uitgelaten en juist met de cursus waar ik nu met het mooie weer geen zakjes bij me heb omdat me broek vol zit met lekkers en aan de riem geen optie is want dan hapt cay erna... ze nu net tijdens de cursus gaan zitten poepen op het veld.... gelukkkig staan er wel palen op het veld.. maar het is zo'n oponthoud....
Maar knap hoe je het hebt opgelost.....
Maar knap hoe je het hebt opgelost.....
-
Linnie
Spreekt hier een ervaringsdeskundigeSaskia.Bernadette schreef:Ik heb zo'n rolletje waar zakjes in kunnen. Kan ik in mijn zak doen of aan mijn broek hangen. Kom ik nooit te kort.![]()
Vies he poep aan je handen. De lucht krijg je overigens goed weg door je handen met tandpasta te wassen.
Dat is dan "some expensive shit"hihihi.. Ik neem er ook altijd een stuk of 3 mee. Je zou ze maar net gebruikt hebben en de opsporingsambtenaar komt je tegen.. "Dat is € 60,- mevrouw. Heeft u identiteitsbewijs bij? .. Uhm, nee sorry.. Dat is dan nog eens € 65,-!!"
Zo gaat het hier in elk geval!
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Spreekt hier een ervaringsdeskundigeLinnie schreef:Saskia.Bernadette schreef:Ik heb zo'n rolletje waar zakjes in kunnen. Kan ik in mijn zak doen of aan mijn broek hangen. Kom ik nooit te kort.![]()
Ja, ik heb jarenlang gewerkt in het verpleeghuis op een psychogeriatrische afdeling...............en wat ik al niet allemaal aan mijn handen gehad heb.
Daar komt de truc met de tandpasta dus ook vandaan.
![]()
Maar inderdaad ook een grote hoop met een te klein zakje is mij wel eens overkomen..................![]()
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
samantha705
-
AnP
- Hele grote hondenneus