Bbq-en...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Verschrikkelijk he die mensen die dat beter weten! De vriend van mijn oma was tijdens een familie weekend Ziva ook continu aan het voeren terwijl wij VOORAF al gezegd hadden dat ze helemaal niets mocht hebben!
Ze kreeg echt alles van hem, van zoute pinda's tot kippenbotjes alles wat die man vast had, kreeg zij.. Want, ze bleef zo mooi zitten.. Nou, we hebben Ziva gewoon bij hem weggehaald en bij ons gehouden want na 3 keer vragen en een antwoord terug te krijgen van 'ik heb altijd de hond van mijn zoon te logeren dat kan best das niet slecht voor ze' waren wij het helemaal zat!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Daar kan ik dus niet tegen :evil: Vraag je het netjes en dan vind iedereen het prima, maar dan toch gaan voeren :evil:

Goed dat je gelijk bent weg gegaan! Hopelijk gaat het nu wat beter met hem :)
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

onrespectvol, zéker wanneer je duidelijk gemaakt hebt dat de hond simpelweg ziek wordt van stokbrood.

Ik moet zeggen dat King net tijdens het bbq- en ook een stukje worst en stokbrood heeft gehad.. :oops: :verliefd1:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Sommige mensen :evil: !!!! Ik kan dat echt niet begrijpen, als je het zo duidelijk uitlegt dat Max dat juist NIET mag hebben het dan TOCH gaan geven..
Ik begrijp dat ze kunnen vinden dat ie zielig kijkt (dat doen alle Labjes als ze eten zien :D ), maar dan nog moeten ze 'm niks geven.
En die opmerking over dat het door het "getrut van de baasjes" komt, die persoon weet al helemaal niet waar ie over praat. Hij/zij zou zelf eens een allergie moeten krijgen. Komt dan ook door zijn/ haar eigen getrut zeker?! Belachelijk!

Vind het echt jammer dat een avond die zo leuk begon zo vervelend voor jullie is afgelopen :(.

Beterschap voor Max! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op :) :groteknuffel: .
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

We zijn vanacht weer bij de da geweest, hij heeft zo'n erge diaree. Normaal ga ik niet zo snel voor diarree naar een da, maar met dit warme weer ben ik bang voor uitdroging. Ook omdat hij niet wilde drinken gisteren avond..

De da (goed vriendinnetje) schrok toen ze hem zag, hij was sloom, pieperig en echt niet de blije, gekke Max zoals ze hem kent. Ze heeft hem wat gegeven tegen de diarre en komt vanmiddag even op bezoek bij ons om te kijken hoe het met hem gaat.

Hij heeft vanmorgen gelukkig wel een beetje kvv (lotgering) gegeten en zn waterbak gehalveerd, dus daar ben ik wel blij om.
Hopelijk is zn ontlasting vanmiddag ook wat steviger..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

die stomme BBQ mensen ook je moet ze laten weten wat ze hebben gedaan dat is leergeld voor ze en ik zou de da rekening laten delen door degene die zo lief :evil: waren max te voederen hij kan wel verkeerd vlees (lees besmet)of zoiets hebben gehad
sterkte els
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

:( en het is de hond die de rekening moeten betalen voor mensen die alles beter denken te weten.
Heel veel beterschap met Max Els. En ik zou idd de rekening (ook al betalen ze hem niet) toesturen met het hele verhaal erbij.
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Arme Max, de dupe van mensen die het allemaal veel beter weten dan 't baasje van de hond zelf.

Ik hoop heel hard dat hij zich snel weer beter mag voelen
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Ach arme Max, wordt maar weer snel beter hoor.

En inderdaad heel vervelend Els, van die mensen die het altijd denken beter te weten :evil: . Sommige mensen zijn echt onbegrijpelijk.
En dan vooral die rommel van een bbq, gemarineerd vlees...hoe halen mensen het in hun hoofd :evil: .

Hopelijk gaat het snel beter met Max.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

De ontlasting was net smeuiig, iig niet meer vloeibaar. Hij drinkt weer uit zichzelf en kijkt wat beter uit zn oogjes. Al met al knapt hij wat op.

Ik heb een mail gestuurd met daarin een kopie van de da rekeningen, ik ben benieuwd of ik daar een reactie op krijg..

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Gelukkig is Max al een beetje opgeknapt.
Heel goed van je dat je de "schuldigen" een mail hebt gestuurd, hoop dat je daar een reactie op krijgt :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Het is toch eigenlijk te gek dat je niet eens kunt vertrouwen op je vrienden/kennissen als je zoiets belangrijks van ze vraagt. En nu kun je dus niet eens meer naar een bbq-tje omdat zij jouw verzoek aan hun laars lappen. Lekkere vrienden zeg! Ik zou inderdaad ook opgestapt zijn. :mad:

En Max is er de dupe van. Arme Max,hopelijk knapt hij snel weer op.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt van diegene. Erg goed van je dat je het hebt doorgestuurd! Ik had hetzelfde gedaan, want het kost wel een hoop geld.
Ik hoop echt voor je dat ze het terug betalen.

Die opmerking van die allergie dat je dat erin praat ...Pffff :evil:
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Ohw... frustrerend zeg...
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Bowie
Speurneus