Wat moet ik allemaal aanschaffen ?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

gefeliciteerd met je pup.

Hier geen schep hoor, doe het gewoon alleen met een zakje. Zakje om je hand, drolletje oppakken en dan het zakje omkeren en dichtdoen. Niks vies aan hoor, het zijn sowieso in het begin hele kleine drolletjes :D
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

lindarosa schreef:Hallo allemaal,

Wij krijgen thuis ook een labrador. Hij is nu vier weken oud en bij een Fokker die is aangesloten op de vereniging van de labradors.

Straks over twee weken mogen we hem uitkiezen! Spannend hoor, het zijn vijf mannetjes.

Ik heb even een rare vraag: welke poepschep zal ik kopen? Ik denk dat ik wel even moet wennen aan het opruimen en wil graag zo min mogelijk de schep vuil maken :-) Je hebt toch ook van die scheppen met zakjes erom? Werken deze goed? Of is het onhandig en moet ik me er even overheen zetten? :oops:
zie hier boven :wink:
Een zakje is echt makkelijker hoor :wink:
Het zakje binnenste buiten om je hand heem vouwen het drolletje pakken en het zakje terug vouwen. Een schep pakt niet echt alles, en om het elke ker nou mee te nemen is een zakje op zak iets makkelijker (houd wel in de gaten welke kant de beloningszakje zit :D :wink:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
lindarosa

Ongelezen bericht door lindarosa »

haha ja, je moet idd niet het verkeerde zakje pakken :D
Ell

Ongelezen bericht door Ell »

Wat zijn jullie ervaringen met het bijten?? Ik hoor een hoop verhalen dat ze in het begin echt overal op kouwen, maar wat kan je het beste kopen, een bijtring ofzo?
Als hij af en toe de tafelpoot of een schoen neemt is niet zo heel erg :braaf: maar hij moet daar geen gewoonte van gaan maken.
Hij komt pas over een maand, maar je kan maar het beste overal op voorbereid zijn :wink:
Plaats reactie