mochten ze wel in het zwembad Von, of waren ze er illegaal in
heerlijke foto's. wij gaan over 2 weken eindelijk op pad naar Z France
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Prachtige foto's die laatste helemaal geweldig wauw jullie waren zo te zien op een top locatie voor zowel de hondjes als voor jullie zelf maar zo te zien zijn sommige foto's te groot
marron schreef: mochten ze wel in het zwembad Von, of waren ze er illegaal in
ohhhh Aniet het was super illegaal.....maar we hebben het weer heel netjes achtergelaten!
en vertel jij??? Jullie gingen toch meestal naar Spanje?? Waar gaan jullie naar toe???
ohhhh Aniet het was super illegaal.....maar we hebben het weer heel netjes achtergelaten!
en vertel jij??? Jullie gingen toch meestal naar Spanje?? Waar gaan jullie naar toe???
Alles wat illegaal is is leuk
Ja normaal wel, maar we willen nu een soort trektocht houden richting de middelandse zee nabij Cassies of zoiets willen we dan eindigen , en dan na een paar dagen terug door frankrijk, lekker zwerven willen we
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Alles wat illegaal is is leuk
Ja normaal wel, maar we willen nu een soort trektocht houden richting de middelandse zee nabij Cassies of zoiets willen we dan eindigen , en dan na een paar dagen terug door frankrijk, lekker zwerven willen we
ohhh lijkt mij super gaaf, alvast een hele fijne vakantie en heel veel plezier!!
Saskia.Bernadette schreef:Wat een vakantie................. en wat een leuke foto's. Die laatste is echt grappig zeg. Beetje zeehondjes achtig zo met dat koppie omhoog.
Nienke & Foofer schreef:Wow Von ziet er echt heerlijk uit! Zeker zo'n zwembad voor jezelf echt lekker!!! Je ziet jullie allemaal er op en top van genieten!
dat hebben wij ook gedaan meid...volgend jaar weer hoor!!
Zo he, kan zien dat jullie echt genoten hebben, schitterende foto's, de zonnebloemen, een prive-zwembad, dan moet je het de doggies maar niet kwalijk nemen als ze een keer zeuren om een stukje peer, ze hebben ook vakantie
Ik wil wel mee, volgend jaar, als er geen voetbal is.
Zo he, kan zien dat jullie echt genoten hebben, schitterende foto's, de zonnebloemen, een prive-zwembad, dan moet je het de doggies maar niet kwalijk nemen als ze een keer zeuren om een stukje peer, ze hebben ook vakantie
Ik wil wel mee, volgend jaar, als er geen voetbal is.
whaaaaaaaaaaaaa Ireen bij het volgende huisje zit een gastenverblijf dus jullie zijn van harte welkom!!
rimanime schreef:Super Von........Ben al helemaal in de stemming gekomen
ohhhhh vertel, wanneer gaan jullie??
23 juli 3 weken richting de Jura........Camping aan een rivertje vlak bij een groot meer. Heb al 8 boeken uit de bieb gehaald en mijn grote zwemband (niet die om mijn middel ) opgeblazen........
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)