marron schreef: heerlijk he die beledigde koppies, daar kan ik nu altijd zo'n lol om hebben
Jij ook al! Stelletje sadisten zijn we
mogen wij ook es
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
miranda schreef:Is er bij mij in de buurt ook een dogwash?
Of hebben jullie alleen die luxe in Hoogvliet.
Volgens mij zijn wij bevoorrecht want ik kan er verder geen vinden O ééntje in Utrecht! http://www.carwashcity.nl/woefwash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
EricaM schreef:Heb je niet even een foto gemaakt om ons mee te laten genieten
Ik wist dat zoiets bestond, maar heb eigenlijk geen idee hoe het werkt. Klinkt leuk, maar blijkbaar is het voor de doggies zelf iets minder
Valt wel mee hoor! Het is niet traumatisch, het is alleen dat het voor hen niet allemaal zo schoon hoeft Zij waren liever lekker op het strand of in de bossen gaan raggen ipv een wasbeurt.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Onze Maily blond,prachtig en wij zijn allen in ons gezin erg verlieft op haar,
Inderdaad ze kunnen heel lief,ondeugend en schuldbewust kijken
Zoooooooo onweerstaanbaar.
Maily nu 9 maand kan sints kort echt zwemmen ja voorheen was het nog alleen pootjebaden en was ze gek op water.
Ik spoel haar met dit warme weer gewoon of onder de sproeier van de buitenkraan achterthuis.
In het zwembad vind ze nu ook leuk.
Wij wonen vrij dicht bij de bossen en de regge een kanaal deze kan soms ook erg stinken.
een hondenwasstraad ja dat klinkt raar maar ik heb even op de site gekeken en ja het heeft wat.
al zal ik zeggen dat je ze in twente niet snel zal zien.
Ik had er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord.
Veel afkoelperiodes en minder wasstraat momenten voor de beide honden van je
miranda schreef:Is er bij mij in de buurt ook een dogwash?
Of hebben jullie alleen die luxe in Hoogvliet.
Volgens mij zijn wij bevoorrecht want ik kan er verder geen vinden O ééntje in Utrecht! http://www.carwashcity.nl/woefwash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ik barendrecht bij de shell hebben ze er ook 1 daar is storm een keer ingeweest en weet je wat het grappig is ze hebben zo soort snicker/mars automaat staan maar dan met honden koekjes die je kunt kopen.