aanschaffen poepschepje
-
AnoukenTimo
-
marions
- Speurneus

Hier net zoDinie schreef:Indien nodig gebruiken wij ook boterhamzakjes.
In iedere jaszak/broekzak zit er wel een. Soms zelfs in de wasmachine![]()
De boterhamzakjes worden weinig meer gebruikt. Yara doet haar behoefte vaak (altijd) buiten de bebouwde kom in een sloot, in het bos of in het veld. Als het in de weg ligt voor andere dan ruim ik het natuurlijk op. Daar heb ik dan het boterhamzakje voor bij, wat ik weer in een 'hondenpoepbak' gooi.
Binnenkort is het in Groningen verplicht om zakjes bij je te hebben.
Die heb ik dan ook, om problemen te voorkomen.
Nick is een 'discrete poeper', zo ver mogelijk in de struiken
Denk dat ik jaren toe kan met mijn zakjes!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
- kim
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Nee dat maakt me niks uit. Poep is poep gewoon.kim schreef:Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...
Groetjes Kim
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Els
- Speurneus

Hangt een beetje af van de voeding van de andere hond, ik vind van die stinkende (brok)poepjes minder prettig om te ruimen dan een minder stinkende vleespoepkim schreef:Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...
Groetjes Kim
Al vind ik ontlasting niet het ergste om te ruimen, kots is vele malen erger
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
irka
Ik gebruik ook gewoon boterhamzakjes, van de Aldi, dat zijn mooie brede zakjes, dus geen poep aan de vingers (nu is onze pup ook nog maar 9,5 week en zijn de drollen nog niet zo groot). Deze gebruik ik ook als ik met de lab pup (ruim 9 maand) van een vriendin ga lopen, gaat ook altijd goed, zonder vieze vingers...
Schepje vind ik vies, blijft altijd poep aanzitten en dan moet je die weer met een borstel ofzo schoonmaken
Schepje vind ik vies, blijft altijd poep aanzitten en dan moet je die weer met een borstel ofzo schoonmaken
-
pelia33
-
Hanny
-
Jess&Max
-
Gerritte
- Erelid

-
R.Groeneveld
Als je ze in Alblasserdam bij de gemeente niet kan krijgen, in Sliedrecht in ieder geval wel ! Ik heb ze daar ook vandaan!lindarosa schreef:'" Hier hebben we van die zwarte stevige poepzakjes met handvaatjes eraan. Kun je gewoon gratis bij de gemeente halen.
Voordeel is dat je aan de buitenkant niet kunt zien dat er poep in zit haha."
Heey das ook een idee, bij de gemeente vragen!
Bedankt!
-
Labje
- Speurneus

Dat heb ik ook. Ik ben zo gewend aan hun drolletjes, lekkere stevige kleine keutels. Totaal geen moeite mee, maar van een vreemde hond, nee, echt niet.kim schreef:Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...
Groetjes Kim
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
balou060308