aanschaffen poepschepje

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
AnoukenTimo

Ongelezen bericht door AnoukenTimo »

Ik heb het geluk dat ik dat eigenlijk nooit hoef te gebruiken. Timo gaat het liefst zo ver mogelijk in een bosje zitten. Voor de zekerheid heb ik altijd een diepvrieszakje bij.
Esther87

Ongelezen bericht door Esther87 »

Ik heb ze van de ikea.
Zijn zwarte zakjes,iets groter dan een boterhamzakje.
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Dinie schreef:Indien nodig gebruiken wij ook boterhamzakjes.
In iedere jaszak/broekzak zit er wel een. Soms zelfs in de wasmachine :wink:
De boterhamzakjes worden weinig meer gebruikt. Yara doet haar behoefte vaak (altijd) buiten de bebouwde kom in een sloot, in het bos of in het veld. Als het in de weg ligt voor andere dan ruim ik het natuurlijk op. Daar heb ik dan het boterhamzakje voor bij, wat ik weer in een 'hondenpoepbak' gooi.
Hier net zo :)
Binnenkort is het in Groningen verplicht om zakjes bij je te hebben.
Die heb ik dan ook, om problemen te voorkomen.
Nick is een 'discrete poeper', zo ver mogelijk in de struiken :D
Denk dat ik jaren toe kan met mijn zakjes!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Zakjes bij de gemeente?
die heb ik nog nooooooit gezien!

Wij hebben IKEA zakjes, ideaal!
(ze hebben ze alleen niet altijd en overal, dus kopen we meestal een rol of 5 tegelijk!)
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...

Groetjes Kim
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

kim schreef:Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...

Groetjes Kim
Nee dat maakt me niks uit. Poep is poep gewoon. :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

kim schreef:Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...

Groetjes Kim
Hangt een beetje af van de voeding van de andere hond, ik vind van die stinkende (brok)poepjes minder prettig om te ruimen dan een minder stinkende vleespoep :D
Al vind ik ontlasting niet het ergste om te ruimen, kots is vele malen erger :kots:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
irka

Ongelezen bericht door irka »

Ik gebruik ook gewoon boterhamzakjes, van de Aldi, dat zijn mooie brede zakjes, dus geen poep aan de vingers (nu is onze pup ook nog maar 9,5 week en zijn de drollen nog niet zo groot). Deze gebruik ik ook als ik met de lab pup (ruim 9 maand) van een vriendin ga lopen, gaat ook altijd goed, zonder vieze vingers...
Schepje vind ik vies, blijft altijd poep aanzitten en dan moet je die weer met een borstel ofzo schoonmaken :knipoog:
pelia33

Ongelezen bericht door pelia33 »

hanslpd schreef:ja handig hoor die gratis zakjes.( fijne gemeente toch!!!!)

groetjes hans :applaus:
ja idd erg handig, is ook het enige fijne aan de gemeente als het om honden gaat. Er zijn zoveel regels pfffff
Hanny

Ongelezen bericht door Hanny »

Hier boterhamzakjes, maar hier bij Blokker in het zogenaamde euro vak heb je voor 1 euro speciale bruine hondenpoepzakjes. Hier kun je niet doorheen kijken en zijn steviger dan gewone boterhamzakjes.
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Carla schreef:inderdaad met een zakje gewoon, maarrr wel goed opletten dat ie heel is.. ha ha

gr. Carla
Haha die is goed!!
Die boterhamzakjes (1) werken bij mij niet.
Mede doordat Max vaak waterontlasting had.
:kots:
Ik gebruik daarom papieren zakken.
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:wink: In zoetermeer kan je bij iedere wijkpost van de gemeente gratis poepzakjes halen.
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

lindarosa schreef:'" Hier hebben we van die zwarte stevige poepzakjes met handvaatjes eraan. Kun je gewoon gratis bij de gemeente halen.
Voordeel is dat je aan de buitenkant niet kunt zien dat er poep in zit haha."

Heey das ook een idee, bij de gemeente vragen!
Bedankt!
Als je ze in Alblasserdam bij de gemeente niet kan krijgen, in Sliedrecht in ieder geval wel ! Ik heb ze daar ook vandaan!
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Groetjes Kim
Dat heb ik ook. Ik ben zo gewend aan hun drolletjes, lekkere stevige kleine keutels. Totaal geen moeite mee, maar van een vreemde hond, nee, echt niet.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
balou060308

Ongelezen bericht door balou060308 »

ik neem een steekschop mee en een contianerzak dan heb ik altijd genoeg bij mee :D :D :D :D :D :D :D

nee boterhamzakje
Plaats reactie