uit de verzekering gegooid!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

milo schreef:Nadat ik de polisvoorwaarden goed had bestudeerd heb ik er ook voor gekozen mijn hond niet te verzekeren.
Ik spaar nu iedere maand een bedrag. Krijgt hij het aan zijn heupen bijvoorbeeld, wordt het ook niet vergoed.
Je betaald je lam en wanneer je naar DA moet, moet je nog een gedeelte zelf betalen.

Nee, geen verzekering voor mij..
Een hond bestaat uit meer dan ellebogen en heupen, hoor. Die worden inderdaad niet vergoed.
Ik heb het verzekeringsgeld er al lang uit bij Bieke. In 3 dagen tijd € 2100 . En daar heb ik dus € 1800 van teruggekregen. Daar valt echt niet tegenop te sparen.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Carla
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Carla »

Nou dat lam betalen valt reuze mee hoor.. En ze kunnen veel meer dingen krijgen dan last van heupen.. Zijn zat voorbeelden hier op het forum te vinden. En als het dan gebeurt als je nog niet (genoeg) hebt gespaard hoop ik toch dat je die zorg kan geven aan je huisdier..waar het recht op heeft...

gr. Calra
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)

Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
Rocco

Ongelezen bericht door Rocco »

ik vind het geen fijn idee dat rocco niet verzekerd is nu..niet in de laatste plaats omdat ik het gewoon niet zo breed heb en er niet tegenop kan sparen als hij wat krijgt. Dus als ik een hogere premie moet betalen maar ik kan m toch verzekeren wil ik dat wel doen.......maar dan moet het wel mogelijk zijn natuurlijk...tot die tijd spaar ik.. zit niks anders op. Vroeger hadden we nooit dierenverzekeringen, maar ik kan me niet herinneren dat de kosten toen ook zo hoog waren...of misschien herinner ik me alles rooskleuriger of wordt ik seniel..haha..
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Dan zou ik heel flink balen ja.

Ik heb naast mijn dieren-sparen overigens nog een spaarekening. Het is niet de bedoeling dat die ooit wordt gebruikt, maar is het flinke nood dan is de keuze snel gemaakt.
Sja, het is een risico die je neemt..
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Plaats reactie