Net als mijn beste vriend: bijna 6 maanden..

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Inderdaad leuke foto's en leuk commentaar!!
En je hebt een lekker koppie :verliefd1:
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

geweldig om te zien hoe zo een dag van guus is hij heeft ook een honde leven bij jullie he :D
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Thanx voor de leuke reacties :) !!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

der zijn honden die het rotter hebben.... al vind ik dat getreiter met die brokjes nog steeds geen stijl :D

Hey GROTE Guus, je bent een mooie knul en volgens mij zijn je baas en jij een perfect team! :applaus:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Lekker ventje word Guus hoor :verliefd1:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Linnie

Lien schreef:der zijn honden die het rotter hebben.... al vind ik dat getreiter met die brokjes nog steeds geen stijl :D

Hey GROTE Guus, je bent een mooie knul en volgens mij zijn je baas en jij een perfect team! :applaus:
Geloof me, Guus kan mij veel harder treiteren :twisted: :D

Danku danku voor de complimentjes over mijn mannetje :verliefd1:
Linnie

Lunatic schreef:Lekker ventje word Guus hoor :verliefd1:
Hij is geweldig :verliefd1:
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

wat een leuke foto's van een heerlijk ventje... :verliefd1:
Roos79

Ongelezen bericht door Roos79 »

Dat wachten vind Shot ook maar stom als hij trek heeft :D
Roos79

Ongelezen bericht door Roos79 »

Gniffel die blik bij t wachten :D

Onze vorige hond had t woord ja pak t maar niet gehoord en me moeder was weg gelopen om andere dingen te gaan doen.
En toen kwam ze terug om zijn bak op te ruimen en toen zag ze hem wachtende op dat ene woordje :lol:
Gelukkig hoorde hij t de tweede keer wel en ging lekker eten :D
Linnie

Haha ja lief he dat wachten met eten :verliefd1: vorige keer was mn vriend t vergeten te zeggen, trof hij Guus 20min later liggend naast zijn volle bak brokken aan! :( aahhhh
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Linnie schreef:Haha ja lief he dat wachten met eten :verliefd1: vorige keer was mn vriend t vergeten te zeggen, trof hij Guus 20min later liggend naast zijn volle bak brokken aan! :( aahhhh
Agutt.... :(
wat zijn het ook kanjers :verliefd1:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

nog zo'n lekker ventje, op de foto's nog beetje pupjesachtig maar nu al echte vent hoor, nix mis mee 8)

gaat ut nog steeds goed nu?
al me kinders uitgevlogen
Linnie

Hoi Carola!

Ja hij is al een hele man he ;) vind ie vooral zelf :D

Ja gaat goed, hierkomen gaat echt goed nu ik ook hoge geluidjes maak hahahaha en een speeltje mee naar buiten doet ook wonderen voor de aandacht :klasse:

Nogmaals bedankt!!
marleen_vb

Ongelezen bericht door marleen_vb »

Joh, is dat bos aan de kant van de McDonalds of aan de kant van Papendrecht van de witte brug? Wij wonen hier nog maar sinds april, dus kennen de weg nog niet zo goed! Heb je een straatnaam of routebeschrijving misschien ?
Ehm, een straatnaam heb ik niet nee. Rij er eigenlijk altijd gewoon zo heen! Als je de weg neemt over de witte brug (die vanaf de meent rechtdoor zeg maar) zodat je op de weg zit waarop je links naar Oud-Alblas zou gaan en rechts naar de rotonde waarop je kunt kiezen om richting Kortleve te gaan of richting de snelwegen. Als je die weg links neemt, neem je de eerste afslag weer links. Je rijdt dan een klein stukje parallel aan de snelweg richting alblasserdam. Je komt dan bij de parkeerplaats van het bos uit. Je gaat dan een hek door en je staat gelijk in het bos.

Houd er wel rekening mee dat het er modderig is. Blaize komt er altijd als een klein aardvarkentje van terug, maar goed daar zijn het labjes voor toch!?

Mocht het je niet duidelijk zijn moet je het nog maar even zeggen. Dan zal ik volgende keer even op straatnamen letten!
Plaats reactie