tanden wisselen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
corry

Ongelezen bericht door corry »

ik leg nu al een kwartier over de grond te zwabberen opzoek naar de net verloren hoektand :? ,ik vindt het geweldig maar zij minder ze hebt echt moeite met haar brokjes te kauwen hahahah,geef voorlopig nu maar alleen kvv .
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

ik ben benieuwd, tabor is vandaag zijn eerste (voor) tandje verloren, daar zit nu dus een gaatje:p niet gevonden helaas, maar ik blijf allert! En met eten ook maar ffies opletten wat meneer doet. De washandjes vind ie iig eerug leuk:p
sillef007
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door sillef007 »

Ook Bauke is nu aan het wisselen. We hebben inmiddels 1 tandje van haar gevonden. Ook zij vindt de washandjes uit de vriezer geweldig.

Wat ik graag van jullie wil weten is. Hadden jullie labjes ook last van dunne ontlasting tijdens het wisselen

Silvia
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

hier ondertussen al 4 tandjes gevonden! het zijn nu alleen nog de voortandjes, en (nog) geen diarree.
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ondertussen zijn alle voortandjes gewisseld en zijn ook de volw tanden voor in de plaats gekomen, in totaal 5 tandjes gevonden!! Ik vermoed dat nu de andere tanden aan de beurt zijn, de washandjes zijn lang niet meer zo interessant.. Maar sinds gister is hij aan de diarree en vandaag ook meer geslapen, dat misschien ook wel van de indrukken . We zijn naar park en verjaardag geweest dusja:p Dus we wachtend het maar af.. Hopelijk gaat de diarree gauw voorbij, maar ondanks dat is tabor nog wel allert, eet graag en drinkt gelukkig ook goed..
Plaats reactie