Groot nieuws vanuit het BCG!

Vraag of vertel hier alles over de Labrador als assistentiehond.
jessica & aimée

Ongelezen bericht door jessica & aimée »

Geweldig nieuws en ik vind Olly echt leuke naam voor een hond!!!!!!
Illie

Ongelezen bericht door Illie »

Wat ontzettend fijn voor je!!! Wat zul je gelukkig zijn op dit moment! Olly klinkt echt als een super hondje en ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!!
flippie

Ongelezen bericht door flippie »

Dank voor je uitleg over het foto's nemen! Leuke website trouwens, ik heb een beetje rond zitten neuzen. :wink: Heb nog een leuke overeenkomst ontdekt tussen jullie Midas en de mijne; dat ene omhoog flappende oortje. :verliefd2: hahaha
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

Jeetje wat leuk meid, ik ben benieuwd hoe het verder gaat! Laat je het horen als er weer nieuws is?
Afbeelding
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

mugo schreef:Jeetje wat leuk meid, ik ben benieuwd hoe het verder gaat! Laat je het horen als er weer nieuws is?
Tuurlijk, ik heb voorlopig niets meer gehoord; de uitnodiging zal één van de volgende weken in de bus vallen. Nog 1,5 maand geduld en dan kan ik in opleiding ...
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
blondsteenbokje

Ongelezen bericht door blondsteenbokje »

hartstikke goed nieuws hoor. je maatje komt !
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

blondsteenbokje schreef:hartstikke goed nieuws hoor. je maatje komt !
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Plaats reactie