Je hoeft het zeker niet toe te laten, het is toch jouw hondkimmeding schreef:Dat snap ik wel maar als ik ook nog met een buggy loop wil ik het getrek niet steeds hebben.dinodap schreef:Met name puppies hebben nou eenmaal een enorme positieve aantrekkingskracht op mensen en kinderen. Is de natuur mijn inziens...kimmeding schreef:Bah ik zou daar ook niet blij van worden.
Ik heb het nu ook al met Mexx omdat een puppy aangehaald moet worden door iedereen.
Echter wil ik dat niet steeds hebben want ik wil ook gewoon doen wat ik kom doen met mijn mannetje.
Ergste is dat mensen dan ook nog commentaar durven te hebben of mopperend weg lopen.
Trouwens waarom zou ik het nu bij iedereen toe laten om het vervolgends weer af te moeten leren.
he vermaak mijn hond is effe?
-
Pandora
- Speurneus

Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
precies. Bij ons mogen geen vreemden de pups aaien en als ze ouder zijn vinden ze mensen daardoor totaal niet interessant. We hebben ook gewoon tuigjes voor de pups met "niet aaien" erop, dat werkt superPandora schreef:Je hoeft het zeker niet toe te laten, het is toch jouw hondkimmeding schreef:Dat snap ik wel maar als ik ook nog met een buggy loop wil ik het getrek niet steeds hebben.dinodap schreef: Met name puppies hebben nou eenmaal een enorme positieve aantrekkingskracht op mensen en kinderen. Is de natuur mijn inziens...
Trouwens waarom zou ik het nu bij iedereen toe laten om het vervolgends weer af te moeten leren.
Maar het lijkt me wel een gemis hoor, als je hond zich moet vermaken met vreemden en je geen idee hebt hoe je zelf de interactie moet aangaan met je hond. Ik geniet er juist van dat ik samen met mijn meiden op stap ga. Ze keuvelen heerlijk rond en als ze wat vooruit lopen en bij een kruising aankomen, kijken ze collectief om "welke kant gaan we op vrouwtje?" Als we af en toe met meerdere honden weggaan, dan vinden ze spelen met de anderen hartstikke leuk, maar zou ik een andere kant uitgaan, vinden ze het ook prima, en zo hoort het ook vind ik
Ik heb een hond voor mijzelf, niet voor derden!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
sennadelab