Wat nou Zuid-Holland?!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Blijf het mooi vinden om te zien dat die honden maar 1 doel hebben en dat is het wild zo snel mogelijk aan de baas geven en dan het wild totaal negeren
Ik heb ooit 1 zo'n dag meegemaakt (op hazen) en dat vond ik mooi om te zien en dan ook met name de honden hun passie, maar het meedragen van die beesten vond ik dan net een stapje tever
Ik heb ooit 1 zo'n dag meegemaakt (op hazen) en dat vond ik mooi om te zien en dan ook met name de honden hun passie, maar het meedragen van die beesten vond ik dan net een stapje tever
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
roef
- Speurneus

ik zat ook even met kromme tenen bij die opmerkingsbientje schreef:wel een beetje sneue opmerking van die fauna man: jagers zijn geen natuurkenners... denk dat dat toch echt niet waar is!
verder vond ik het heel leuk om dick en bodi even in aktie te zien
maar ik vond het een tikkie te kort
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Klopt. Jagers weten juist alles van de natuur!sbientje schreef:wel een beetje sneue opmerking van die fauna man: jagers zijn geen natuurkenners... denk dat dat toch echt niet waar is!
Het is ook wat Bas Muijs zegt, zo'n man moet een keer meelopen dan weet hij pas echt waar hij over praat.
Groetjes Anca

-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Klopt ook. Ze zijn om 6.00 uur gekomen om te filmen en gingen pas om 12.00 uur weer weg. Wat ze er dan uithalen om op de buis te laten zien, weet je ook niet.roef schreef:maar ik vond het een tikkie te kortsbientje schreef:wel een beetje sneue opmerking van die fauna man: jagers zijn geen natuurkenners... denk dat dat toch echt niet waar is!en denk niet dat je de mensen nu echt overtuigd van de noodzaak van de jacht.
Maar....zou je een uur uitzenden, zijn er nog steeds mensen die er de nut niet van inzien. Die moeten dan echt eens komen kijken hier.
Groetjes Anca

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-