Bizar joh....
Lekker geweten moet diegene hebben zeg, gadverredamme...
Hopelijk heeft ie alleen wat gekneusd/blauwe plekken en houdt ie er verder niks aan over.
Dikke knuf!!
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
De dierenarts heeft hem uitgebreid nagekeken en kon alleen vinden dat Rocky veel last heeft van spierpijn! Hij heeft wel pijnstilling gekregen voor minstens het weekend om ervoor te zorgen dat ie niet geforceerd gaat lopen. Mocht het maandag niet minder zijn of dat ie ergens anders last van gaat krijgen dan kan ik haar zelf bellen want zij heeft dit weekend dienst!!
Aangifte is gedaan bij de politie, wat een tijd kost dat zeg!! Maar goed het staat op papier en wie weet komt de dader ooit nog eens boven water en toont ie berouw .
Met dochterlief gaat het ook weer beter, ze kan alleen net als een ieder hier er niet over uit dat iemand gewoon zomaar door kan rijden.
Maar we hebben nu alles gedaan wat we konden. En geven Rocky een dikke knuffel!!
Zo ik lees het nu pas, beterschap voor je manneke hoor! Schandalig om zo maar door te rijden!
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Ik lees het nu ook pas, sterkte met Rocky en jullie dochter.
Kan je niets in een buurtkrantje laten zetten? Misschien krijg je nog een reactie. Ik vind het onvoostelbaar dat iemand zoiets doet
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you
02-06-2007 27-11-2014
Bommel Achter 't Dijkje schreef:
Kan je niets in een buurtkrantje laten zetten? Misschien krijg je nog een reactie. Ik vind het onvoostelbaar dat iemand zoiets doet
Ik heb het geplaatst op buurtlink, is een site op internet waar je alles uit je buurt kan vinden, oproepen, aankondigingen, spullen te koop enzo.
Zijn wel reacties maar niet wat we natuurlijk weten Maar wie weet en als het goed ik komt er ook een oproep in de politiekrant die hier zo af en toe verschijnt
Ik lees het nu pas. Wat een ASO zeg!! Gelukkig lijkt het voor Rocky zo dat hij er zonder veel letsel vanaf is gekomen. Ik hoop dat er toch nog een tip binnenkomt die naar de dader leidt. Beterschap Rocky!