Samen boodschappen doen
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:
nou doe gewoon maar van je knappe hondjes.Pandora schreef:Van mij aan het lijnen of van aardbeiengebakjes?saskia burghout schreef:volgende keer wel foto'sPandora schreef:![]()
![]()
Ze zagen er wel lekker uit op de foto maar nee... ben aan het lijnen
![]()

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Alice van Ginkel schreef:
Wat een geweldig verhaal! Ik zie het helemaal voor me. Youri mocht van mij altijd de paraplu vasthouden. Netjes midden in zijn bek en dan heel parmantig liep hij te stappen maar... hij week nergens voor uit, hoor, hij liep gewoon door. Wat heb ik toch een schik met hem gehad... memories are golden.
Doe je de groeten aan de SRV man? Very Happy
Liefs van Alice.
Dat zijn inderdaad de kleine maar grootse momenten die je uiteindelijk allemaal onthoudt en koestert van zo'n beest Smile
SRV-man? Ik neem aan dat je een bezorger van Bibi-vlees bedoelt maar ik woon op loopafstand van Bibi (max 1 km) dus ik zie alleen de dames van de winkel.
Wat een geweldig verhaal! Ik zie het helemaal voor me. Youri mocht van mij altijd de paraplu vasthouden. Netjes midden in zijn bek en dan heel parmantig liep hij te stappen maar... hij week nergens voor uit, hoor, hij liep gewoon door. Wat heb ik toch een schik met hem gehad... memories are golden.
Doe je de groeten aan de SRV man? Very Happy
Liefs van Alice.
Dat zijn inderdaad de kleine maar grootse momenten die je uiteindelijk allemaal onthoudt en koestert van zo'n beest Smile
SRV-man? Ik neem aan dat je een bezorger van Bibi-vlees bedoelt maar ik woon op loopafstand van Bibi (max 1 km) dus ik zie alleen de dames van de winkel.

-
- Hele grote hondenneus
Mijn excuses dat ik van Pandora een mannetje heb gemaaktPandora schreef:OOOOOOOOO, de SRV-vrouw!!! Die heb dan maar even snel de groeten gedaan, ze is zeer vereerd

Dikke knuffel voor haar en vertel haar maar dat ik voortaan beter zal opletten.

Groetjes van Alice.