Samen boodschappen doen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

De volgende keer inderdaad een foto maken :lol:
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

Pandora schreef:
saskia burghout schreef:
Pandora schreef: :lol: :lol: :lol: Ze zagen er wel lekker uit op de foto maar nee... ben aan het lijnen :(
volgende keer wel foto's :wink: :verliefd1:
Van mij aan het lijnen of van aardbeiengebakjes? :twisted:
nou doe gewoon maar van je knappe hondjes. :verliefd1: en jij ja,ik zie je toch af en toe op maandag dus doe maar geen foto hahaha :applaus:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:lol: Zie het helemaal voor me Pandora parmantig met der neusje in de lucht :D trouwens een leuk item voor de volgende fotowedstrijd
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Alice van Ginkel schreef:
Wat een geweldig verhaal! Ik zie het helemaal voor me. Youri mocht van mij altijd de paraplu vasthouden. Netjes midden in zijn bek en dan heel parmantig liep hij te stappen maar... hij week nergens voor uit, hoor, hij liep gewoon door. Wat heb ik toch een schik met hem gehad... memories are golden.

Doe je de groeten aan de SRV man? Very Happy

Liefs van Alice.

Dat zijn inderdaad de kleine maar grootse momenten die je uiteindelijk allemaal onthoudt en koestert van zo'n beest Smile

SRV-man? Ik neem aan dat je een bezorger van Bibi-vlees bedoelt maar ik woon op loopafstand van Bibi (max 1 km) dus ik zie alleen de dames van de winkel.

Haha, ik bedoel met SRV man Pandora, omdat hij zo mooi met dat zakje in zijn bek naar huis loopt. Toch ook een soort boodschappenbezorger? :D
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

OOOOOOOOO, de SRV-vrouw!!! Die heb dan maar even snel de groeten gedaan, ze is zeer vereerd :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Pandora schreef:OOOOOOOOO, de SRV-vrouw!!! Die heb dan maar even snel de groeten gedaan, ze is zeer vereerd :)
Mijn excuses dat ik van Pandora een mannetje heb gemaakt :oops: Dat is uiteraard niet de bedoeling, ik denk dat het komt omdat ik het ook over Youri had.

Dikke knuffel voor haar en vertel haar maar dat ik voortaan beter zal opletten. :knuffel:

Groetjes van Alice.
Afbeelding
Plaats reactie