rimanime schreef:Ik dacht de sirenes afgingen.....dus ik snel naar huis ramen en deuren dichtdoen en de radio aan
Mij al eens horen tekeer gaan?
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Nou , ik denk niet dat het 'm aan de opvoeding lag , het arme beest is zich doodgeschrokken van mijn gebrul.Saskia.Bernadette schreef:Goed om een hartstilstand van te krijgen zoiets.............
Gelukkig is geen van de honden onder een auto gelopen,.
![]()
En die Mevrouw? We zullen maar denken dat ze ook geschrokken was. (Van jou en de situatie.)
Al die opvoeding aan Nino betaalde zich wel uit vandaag, ondanks de opwinding netjes komen.Brave jongen die Nino.
-
Julia R
Volgens mij is het handige HenkiePandora schreef:Duidelijk niet Handige Harryrimanime schreef:Ohwww.....die HarrieJulia R schreef: Even de definitie opgezocht![]()
Jan [verwijderd woord]
de -woord (mannelijk) informeel sufferd, onnozele vent '
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/Jan" onclick="window.open(this.href);return false; [verwijderd woord]![]()
De man heet overigens Harrie![]()
Groetjes Julia
![]()
zijn broer heet overigens Henk
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Nee, en duidelijk geen sufferd. of onnozele vent, maar een Lelijke Ullewapper die LangsfietstePandora schreef:Duidelijk niet Handige Harryrimanime schreef:Ohwww.....die HarrieJulia R schreef: Even de definitie opgezocht![]()
Jan [verwijderd woord]
de -woord (mannelijk) informeel sufferd, onnozele vent '
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/Jan" onclick="window.open(this.href);return false; [verwijderd woord]![]()
De man heet overigens Harrie![]()
Groetjes Julia
![]()
-
marions
- Speurneus

JuulJulia R schreef:Dan heb je mij nog nooit gehoord![]()
Hier in de buurt woont iemand met een hond (onbekend ras)die mijn honden niet uit kan staan.
Deze man fietst er alleen maar een korte ronde mee, meestal als ik hem aan zie komen ga ik de andere kant op.
Maar gisterochtend fietste hij mij tegemoet als hij even gewacht had dan had ik de zijstraat in kunnen vluchten maar nee hoor hij fietste stug door en ik alle zeilen bijgezet om mijn honden(samen 75kg) in bedwang te houden wat mij wel gelukt is maar kon niet laten om: Wat ben jij ook een Jan met de korte achternaam na te roepenomdat hij op de hoogte is van dit probleem.
Groetjes Julia
Ik heb hier beeld bij...
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
Pandora
- Speurneus

Nee, want daar geloven wij niks van!marions schreef:Niet jokkenroef schreef:dames dames toch!!![]()
![]()
doe ik nou nooit he![]()
![]()
Wel balen, Dorette, je doet zo je best (ook voor de DH) en dan tref je zo'n flubber truffel die het nog een beetje erger maakt
Ik hoop dat je al je agressie in die brrrrrrrullllllllll hebt kunnen gooien want dan ben je dat meteen ook maar kwijt
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Anna&Milow
- Middelgrote hondenneus

-
milo
- Grote hondenneus

Even vanuit een ander perspectief bekeken, wie weet wilde die vrouw haar hond aanlijnen maar zag de herder jouw honden en schoot er vandoor.
Hoe ik ook mijn best doe met King, en hoe goed hij mééstal ook luistert, 100% braaf wordt hij niet
(even voor de goede orde: haar reactie is natuurlijk helemaal loos en dat jij je rotschrikt is zeker terecht, je wil er niet aan denken....)
Hoe ik ook mijn best doe met King, en hoe goed hij mééstal ook luistert, 100% braaf wordt hij niet
(even voor de goede orde: haar reactie is natuurlijk helemaal loos en dat jij je rotschrikt is zeker terecht, je wil er niet aan denken....)

-
milo
- Grote hondenneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

Ja, misschien was het ook wel zo, dat haar herder meteen op die van mij afrende. Maar ik schrok mij wezenloos omdat herder en Nino richting grote weg renden. En dan die herder die ook erna echt helemaal niet luisterde.milo schreef:Even vanuit een ander perspectief bekeken, wie weet wilde die vrouw haar hond aanlijnen maar zag de herder jouw honden en schoot er vandoor.
Dan denk ik , laat je hond dan los waar het mag en niet waar het niet mag.
Want nu had zij hem totaal niet onder appél ( op de andere plek waarschijnljijk ook niet, maar daar zou het niet zoveel uitgemaakt hebben)
Ik baal dan achteraf gewoon dat ik zo boos ben geworden.
En dat op de vroege ochtend.
-
esmoezie
- Speurneus

oefffffff je schrikt je toch rot ja
gelukkig een goed einde
ik liep vorige week een straatje in, komen er een deense dog en berner sennen op ons af
ik weet dat die honden daar ergens wonen, maar weet niet of ze wel "lief" zullen zijn voor Keo, dus heb me snel omgedraaid
ze waren nog een heel eind weg, dus ben snel de hoek omgegaan
wel even blijven kijken en ze kwamen steeds dichterbij, ook richting drukke weg
nergens geen baasje te bekennen
ben pas doorgelopen toen ik zag dat ze langzaam terug liepen
moet er niet aan denken dat die grote beesten de weg op zouden lopen
dan was ik toch met Keo richting hun huis gelopen (in de hoop dat ze hem niet op zouden vreten
)
gelukkig een goed einde
ik liep vorige week een straatje in, komen er een deense dog en berner sennen op ons af
ik weet dat die honden daar ergens wonen, maar weet niet of ze wel "lief" zullen zijn voor Keo, dus heb me snel omgedraaid
ze waren nog een heel eind weg, dus ben snel de hoek omgegaan
wel even blijven kijken en ze kwamen steeds dichterbij, ook richting drukke weg
nergens geen baasje te bekennen
ben pas doorgelopen toen ik zag dat ze langzaam terug liepen
moet er niet aan denken dat die grote beesten de weg op zouden lopen
dan was ik toch met Keo richting hun huis gelopen (in de hoop dat ze hem niet op zouden vreten
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
kimmeding
Tja kan niet zeggen dat ik anders had gehandeld want ook ik kan dan even niet rustig blijven hoor.
Zou je gebeuren dat ze de weg op schieten.
Ben geen bangerik wat andere honden betreft, is al eens een herder op me af gerend die wel aangelijnt zat maar de riem schoot stuk.
Vrouwtje riep heel hard " hij doet niets" maar dat had ik al gezien.
Heb hem bij me genomen en zijn halsband gepakt zodat ze hem kon over nemen.
Oh Pandora misschien een leuk uitje om je girlpower even kwijt te raken als die herder voorbij komt