Het loopt hier uit de hand met Digger
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Ik denk zelf niet dat hij RCS heeft, maar je weet nooit natuurlijk.
De reden waarom ik denk dat het geen RCS is omdat ik denk dat hij last heeft van zijn slokdarm/maag/darmen.
Hij is veel moe, en slaapt de hele dag. Hij voelt zich duidelijk niet in orde. Ik heb een blik voer gekocht in de supermarkt. Ik weet dat het heel slecht voer is maar ik wilde kijken of hij dat wel wilde eten. Hij twijfelde eerst steeds of hij dat wilde opeten. Hij wilt wel heel graag maar iets houdt hem tegen. Uiteindelijk heeft hij met een beetje tegenzin toch gegeten. 10 minuten later heeft hij alles weer eruit gespuugd.
Nu valt mij in dat hij afgelopen zondag ook niet wilde eten en hgeb ik hem met de hand gevoerd (doe ik normaal nooit, alleen deze uitzondering) toen at hij met tegenzin en heeft hij ook ongeveer een kwartiertje later overgegeven.
Ook valt mij nu op dat hij vaker zo met de mond beweegt alsof er iets in zijn mond zit die hij er niet uit krijgt. Maar de dierenarts heeft in zijn mond niets kunnen vinden. Misschien zit er wel iets in zijn keel????
Als er bezoek komt dan is hij gewoon weer zichzelf (kwispelen, vrolijk, speels). Dat is denk ik een opleving, want na een kwartiertje of zo dan slaapt hij weer.
We gaan vanavond gewoon terug omdat Digger ook heel erg stil is en veel slaapt. Hij kijkt moe uit zijn ogen. Ik wil niet tot morgen of vrijdag afwachten. Digger is sinds zondag een halve kilo afgevallen.
Ik wacht dus niet langer af! Hij is niet in orde dat is zeker!!
De reden waarom ik denk dat het geen RCS is omdat ik denk dat hij last heeft van zijn slokdarm/maag/darmen.
Hij is veel moe, en slaapt de hele dag. Hij voelt zich duidelijk niet in orde. Ik heb een blik voer gekocht in de supermarkt. Ik weet dat het heel slecht voer is maar ik wilde kijken of hij dat wel wilde eten. Hij twijfelde eerst steeds of hij dat wilde opeten. Hij wilt wel heel graag maar iets houdt hem tegen. Uiteindelijk heeft hij met een beetje tegenzin toch gegeten. 10 minuten later heeft hij alles weer eruit gespuugd.
Nu valt mij in dat hij afgelopen zondag ook niet wilde eten en hgeb ik hem met de hand gevoerd (doe ik normaal nooit, alleen deze uitzondering) toen at hij met tegenzin en heeft hij ook ongeveer een kwartiertje later overgegeven.
Ook valt mij nu op dat hij vaker zo met de mond beweegt alsof er iets in zijn mond zit die hij er niet uit krijgt. Maar de dierenarts heeft in zijn mond niets kunnen vinden. Misschien zit er wel iets in zijn keel????
Als er bezoek komt dan is hij gewoon weer zichzelf (kwispelen, vrolijk, speels). Dat is denk ik een opleving, want na een kwartiertje of zo dan slaapt hij weer.
We gaan vanavond gewoon terug omdat Digger ook heel erg stil is en veel slaapt. Hij kijkt moe uit zijn ogen. Ik wil niet tot morgen of vrijdag afwachten. Digger is sinds zondag een halve kilo afgevallen.
Ik wacht dus niet langer af! Hij is niet in orde dat is zeker!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
speurneus carola
- Speurneus

-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
Wat een triest verhaal.
Ik denk zelf ook aan Het Red Cocker Syndroom en niet aan iets lichamelijks.
Buiten is hij nl. gewoon zichzelf en speelt hij.
De agressie lijkt naar jou toe gericht.
Maar goed, ik ben geen dierenarts.
Eerst alle lichamelijke oorzaken uitsluiten, dat lijkt me het beste.
Heel veel sterkte Aileen, kan me voorstellen dat je je goed zorgen maakt!
Ik denk zelf ook aan Het Red Cocker Syndroom en niet aan iets lichamelijks.
Buiten is hij nl. gewoon zichzelf en speelt hij.
De agressie lijkt naar jou toe gericht.
Maar goed, ik ben geen dierenarts.
Eerst alle lichamelijke oorzaken uitsluiten, dat lijkt me het beste.
Heel veel sterkte Aileen, kan me voorstellen dat je je goed zorgen maakt!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Maar waarom is hij dan zo stil en slaapt heel veel? En slecht eten en overgeven? Het lijkt toch niet op RCS????? Of hebben honden met rcs ook moeite met eten en ziekig overkomen?
Na het eten gaan we er heen dan is er spreekuur.
Na het eten gaan we er heen dan is er spreekuur.

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
Annette
- Speurneus

- Contacteer:
Buiten maakt hij toch geen zieke indruk?
En dat hij nu zoveel slaapt en rustig is kan natuurlijk van de medicatie komen, zo'n overdosis pijnstilling maakt ook slaperig.
Ik hoop dat je dierenarts vanavond wat meer duidelijkheid erover kan geven.
En heb je al contact opgenomen met de fokker van Digger, die zal er allicht meer over weten dan wij.
En dat hij nu zoveel slaapt en rustig is kan natuurlijk van de medicatie komen, zo'n overdosis pijnstilling maakt ook slaperig.
Ik hoop dat je dierenarts vanavond wat meer duidelijkheid erover kan geven.
En heb je al contact opgenomen met de fokker van Digger, die zal er allicht meer over weten dan wij.
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007