Heel verdrietig en tegelijk ook blij
-
Els
- Speurneus

-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

-
Legend Hessel
- Speurneus

- Contacteer:
We zijn inmiddels weer thuis, Fleurtje heeft ook kennis gemaakt met Hannes, dat ging goed!
Hessel is echt twee keer zo groot als Fleurtje, het lijkt net zijn kleine zusje.
Wij vonden het ook erg moeilijk om Fleur zo mee te nemen, vooral omdat het zo verdrietig is voor Hanny. Het voelt toch een beetje of je haar wat afneemt, ondanks dat ze blij is dat Fleur een nieuw huis krijgt.
Op de terugweg hebben ze met z'n tweetjes gezellig in de achterbak liggen slapen, we hebben niks gehoord!
Thuisgekomen heeft Fleur eerst het hele huis rondgesnuffeld en liggen ze alletwee op de keukenvloer. Tot nu toe vindt Fleur Hessel interessanter dan andersom, hij negeert haar een beetje.
We zijn erg benieuwd hoe het zal gaan.
We hebben met Hanny afgesproken dat Fleurtje eerst een maand 'op proef' is.
Ze ligt me nu heel blij aan te kijken, echt een lief koppie heeft ze!
Groetjes,
Bert en Marjolein
Hessel, Hannes en Fleur
Hanny, een dikke knuffel van Fleur, ze gedraagt zich tot nu toe voorbeeldig en luistert keurig! Heel veel Sterkte!!!
Monique, dank voor je bemiddeling! Ook leuk om jullie weer te zien en natuurlijk Rens en Maylo!

Hessel is echt twee keer zo groot als Fleurtje, het lijkt net zijn kleine zusje.
Wij vonden het ook erg moeilijk om Fleur zo mee te nemen, vooral omdat het zo verdrietig is voor Hanny. Het voelt toch een beetje of je haar wat afneemt, ondanks dat ze blij is dat Fleur een nieuw huis krijgt.
Op de terugweg hebben ze met z'n tweetjes gezellig in de achterbak liggen slapen, we hebben niks gehoord!
Thuisgekomen heeft Fleur eerst het hele huis rondgesnuffeld en liggen ze alletwee op de keukenvloer. Tot nu toe vindt Fleur Hessel interessanter dan andersom, hij negeert haar een beetje.
We zijn erg benieuwd hoe het zal gaan.
We hebben met Hanny afgesproken dat Fleurtje eerst een maand 'op proef' is.
Ze ligt me nu heel blij aan te kijken, echt een lief koppie heeft ze!
Groetjes,
Bert en Marjolein
Hessel, Hannes en Fleur
Hanny, een dikke knuffel van Fleur, ze gedraagt zich tot nu toe voorbeeldig en luistert keurig! Heel veel Sterkte!!!
Monique, dank voor je bemiddeling! Ook leuk om jullie weer te zien en natuurlijk Rens en Maylo!

Groetjes Bert en Marjolein
-
Hanny
-
Dinie
- Speurneus

-
Dushi
- Speurneus

Wat ontzettend lief die twee bruintjes in die mooie grote mand van Hessel!!
Wij vonden het ook gezellig om jullie weer even te zien en bedankt voor "niks", we zullen er van genieten
Rens heeft Maylo de eerste drie weken genegeerd. Daarna mocht Maylo steeds meer, in het begin op uitnodiging van Rens. Ook brak Rens het spel weer af als hij er genoeg van had. Nu zijn het twee poten op een buik!! Heel veel geluk met Fleur!!
Hanny {knuffel}
Wij vonden het ook gezellig om jullie weer even te zien en bedankt voor "niks", we zullen er van genieten
Rens heeft Maylo de eerste drie weken genegeerd. Daarna mocht Maylo steeds meer, in het begin op uitnodiging van Rens. Ook brak Rens het spel weer af als hij er genoeg van had. Nu zijn het twee poten op een buik!! Heel veel geluk met Fleur!!
Hanny {knuffel}
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
renate
- Speurneus

wat een moeilijk maar moedig besluit heb je genomen Hanny
Ik wens jou heel veel sterkte met het verwerken van alles wat je nu voor je kiezen hebt gekregen
Het is niet niks wat je nu allemaal mee maakt.
En @Bert en Marjolein Heel veel geluk met Fleur. Wat fijn dat jullie haar op hebben genomen in jullie gezin
Wat prachtige foto van een prachtig stel
Ik wens jou heel veel sterkte met het verwerken van alles wat je nu voor je kiezen hebt gekregen
En @Bert en Marjolein Heel veel geluk met Fleur. Wat fijn dat jullie haar op hebben genomen in jullie gezin
Wat prachtige foto van een prachtig stel
-
kiaora
-
hetty1805
-
Ineke P
Wat een schitterende foto zo met z'n tweetjes. Dat gaat vast goed komen! Als je dat zo ziet, dan zal het naast pijn toch ook vreugde geven. Ze is in goede handen. Liefde is ook loslaten. En dat doet pijn. Maar ik denk dat dit het beste is. Heel veel sterkte toegewenst in deze moelijke tijd. Liefs,
Ineke
Ineke
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Het lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk om voor je hond het beste te doen........... dapper van je.
Maar wel fijn dat je op afstand toch kunt blijven volgen hoe het met haar gaat.
Sterkte met de stilte in huis. Duurt best een hele tijd voor je daar aan gewend bent geraakt vrees ik.
Sterkte met de stilte in huis. Duurt best een hele tijd voor je daar aan gewend bent geraakt vrees ik.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog