Mijn honden zijn robots
-
Mariska+Noa
Hahaha.. lekker laten praten! Sommige mensen hebben nu eenmaal het verstand van een stoeptegel en daarmee in discussie gaan heeft geen enkel nut
. Ik word door sommigen ook raar aangekeken als ik met Noa appél oefeneningen doe in het park en kris kras links rechts loop en spontaan omdraai ..
Kan me niet schelen, wij vinden het leuk en dat is het belangrijkste 
-
Pandora
- Speurneus

Het is altijd gemakkelijker te roepen dat een ander het fout doet dan jezelf een vraag te stellen!
Jammer voor dat hondje dat zijn baasje niet begrijpt wat hij nodig heeft
Ik zou hier ook niet boos om worden, het is erg kortzichtig.
Ik ken ook veel mensen die nooit een cursus volgen met hun hond omdat ze denken dit niet nodig te hebben. Maar bij wie kloppen ze aan als ze een probleem hebben met hun hond?
... Inderdaad, als ze je altijd zien trainen dan denkt men toch ook wel dat je er misschien iets van af weet
Ik denk dat dit soort opmerking vaak voortkomen uit jaloezie 
Jammer voor dat hondje dat zijn baasje niet begrijpt wat hij nodig heeft
Ik zou hier ook niet boos om worden, het is erg kortzichtig.
Ik ken ook veel mensen die nooit een cursus volgen met hun hond omdat ze denken dit niet nodig te hebben. Maar bij wie kloppen ze aan als ze een probleem hebben met hun hond?
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Train jij met je honden? Wat een verspilling van tijd. Je zou ook lekker op de bank kunnen zitten he GTST kijken of zo.
En honden moeten toch los rondhollen en kunnen doen waar ze zin in hebben? Dan hebben ze pas een echt hondenleven.
Trainen kost geld, dat zal het zijn denk je niet?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Ja en als het niet zo gaat doe je hem weg en koop je er toch 1 die opgevoed geboren is...Saskia.Bernadette schreef:Train jij met je honden? Wat een verspilling van tijd. Je zou ook lekker op de bank kunnen zitten he GTST kijken of zo.En honden moeten toch los rondhollen en kunnen doen waar ze zin in hebben? Dan hebben ze pas een echt hondenleven.
![]()
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar