Mijn honden zijn robots

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

Hahaha.. lekker laten praten! Sommige mensen hebben nu eenmaal het verstand van een stoeptegel en daarmee in discussie gaan heeft geen enkel nut :? . Ik word door sommigen ook raar aangekeken als ik met Noa appél oefeneningen doe in het park en kris kras links rechts loop en spontaan omdraai .. :D Kan me niet schelen, wij vinden het leuk en dat is het belangrijkste ;)
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Het is altijd gemakkelijker te roepen dat een ander het fout doet dan jezelf een vraag te stellen! :)
Jammer voor dat hondje dat zijn baasje niet begrijpt wat hij nodig heeft :(
Ik zou hier ook niet boos om worden, het is erg kortzichtig.
Ik ken ook veel mensen die nooit een cursus volgen met hun hond omdat ze denken dit niet nodig te hebben. Maar bij wie kloppen ze aan als ze een probleem hebben met hun hond? :knipoog: ... Inderdaad, als ze je altijd zien trainen dan denkt men toch ook wel dat je er misschien iets van af weet :) Ik denk dat dit soort opmerking vaak voortkomen uit jaloezie :wink:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Inderdaad ja, tijd steken in je hond en hem lekker laten bewegen is inderdaad dierenmishandeling, schandalig van je, hoe durf je!!! :lol:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Train jij met je honden? Wat een verspilling van tijd. Je zou ook lekker op de bank kunnen zitten he GTST kijken of zo. :D En honden moeten toch los rondhollen en kunnen doen waar ze zin in hebben? Dan hebben ze pas een echt hondenleven. :twisted:

Trainen kost geld, dat zal het zijn denk je niet?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Saskia.Bernadette schreef:Train jij met je honden? Wat een verspilling van tijd. Je zou ook lekker op de bank kunnen zitten he GTST kijken of zo. :D En honden moeten toch los rondhollen en kunnen doen waar ze zin in hebben? Dan hebben ze pas een echt hondenleven. :twisted:

Trainen kost geld, dat zal het zijn denk je niet?
Ja en als het niet zo gaat doe je hem weg en koop je er toch 1 die opgevoed geboren is... :roll:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Opvoeden? Is toch niet nodig! Doen we met kinderen ook niet :twisted:
Plaats reactie