Zielig labje
-
- Middelgrote hondenneus
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat doet me goed. Ja, ze kunnen echt zielig zijn inderdaad...Hij ligt de hele tijd in zijn mand of aan mijn voeten. Hij slaapt veel. Vanmiddag kwam er nog veel pus uit de wond en was hij erg nat. In de loop van de avond is dit droger geworden. Ik heb het net weer schoongemaakt en er zalf op gedaan. Ook dit vindt hij niet leuk, maar hij ondergaat het dapper. Hij is een beetje gewend aan zijn lampekamp en is ook wat ontspannener nu. We hebben vandaag niet gewandeld, alleen een korte plas laten doen. De koorts is wat afgezakt dus het lijkt de goede kant op te gaan. Dinsdag weer voor controle naar de DA.
En idd...pas op met bultjes want Milow had eerst een kleine irritatie dat jeukte en veranderde in een paar dagen in een grote ontsteking.
Oh en ik heb zo'n hekel aan pussige wonden...hopelijk verbeterd dit snel want baasje is ook niet zo blij nu....
En idd...pas op met bultjes want Milow had eerst een kleine irritatie dat jeukte en veranderde in een paar dagen in een grote ontsteking.
Oh en ik heb zo'n hekel aan pussige wonden...hopelijk verbeterd dit snel want baasje is ook niet zo blij nu....