Voor de sportievelingen onder ons
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- riwka
- Hele grote hondenneus
NEEE Wendy heeft Broholmers,als ik het zo goed schrijf, dat zijn die deense honden.Saskia.Bernadette schreef:riwka schreef:Ja volgens mij doet Wendy las van Bennekom daar aan mee!Saskia.Bernadette schreef:Hmmm nog even nadenken, de inschrijving is toch nog niet open...........Volgens mij gaan er ook wel eens mensen van onze KC heen.
Met haar kleine hondje?
Ik wil ook wel meedoen, met Lina. Missy ga ik dit niet meer aandoen........
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
- riwka
- Hele grote hondenneus
NEEE Wendy heeft Broholmers,als ik het zo goed schrijf, dat zijn die deense honden.Saskia.Bernadette schreef:riwka schreef:Ja volgens mij doet Wendy las van Bennekom daar aan mee!Saskia.Bernadette schreef:Hmmm nog even nadenken, de inschrijving is toch nog niet open...........Volgens mij gaan er ook wel eens mensen van onze KC heen.
Met haar kleine hondje?
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
- Speurneus
Weet ik toch! Was ook als grapje bedoeld hoor.riwka schreef:NEEE Wendy heeft Broholmers,als ik het zo goed schrijf, dat zijn die deense honden.Saskia.Bernadette schreef:riwka schreef: Ja volgens mij doet Wendy las van Bennekom daar aan mee!Met haar kleine hondje?

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Ja Boukje want als je meegaat, mag jij de kabelbaan doen, bij mij breekt die en Sas is te oud.Boukje schreef:Er zijn ook opdrachten bij controle posten. Dit kan zijn bijvoorbeeld. een kabelbaan, een apenbrug, vlotoversteek en een touwbrug. Maar ook kunnen dit behendigheidsopdrachten zijn.
De kabelbaan lijkt me eng![]()
Sorry.
Maar als ik zou moeten en wat aangemoedigd wordt durf ik vast wel

-
- Speurneus
Nino&Toosje schreef:Ja Boukje want als je meegaat, mag jij de kabelbaan doen, bij mij breekt die en Sas is te oud.Boukje schreef:Er zijn ook opdrachten bij controle posten. Dit kan zijn bijvoorbeeld. een kabelbaan, een apenbrug, vlotoversteek en een touwbrug. Maar ook kunnen dit behendigheidsopdrachten zijn.
Sorry.

-
- Hele grote hondenneus
Argh, zie daar heb je het alNino&Toosje schreef:Ja Boukje want als je meegaat, mag jij de kabelbaan doen, bij mij breekt die en Sas is te oud.Boukje schreef:Er zijn ook opdrachten bij controle posten. Dit kan zijn bijvoorbeeld. een kabelbaan, een apenbrug, vlotoversteek en een touwbrug. Maar ook kunnen dit behendigheidsopdrachten zijn.
Sorry.

-
- Speurneus
Ja Sas en ik kunnen het goed vinden met elkaarBoukje schreef:Argh, zie daar heb je het alNino&Toosje schreef:Ja Boukje want als je meegaat, mag jij de kabelbaan doen, bij mij breekt die en Sas is te oud.Boukje schreef:Er zijn ook opdrachten bij controle posten. Dit kan zijn bijvoorbeeld. een kabelbaan, een apenbrug, vlotoversteek en een touwbrug. Maar ook kunnen dit behendigheidsopdrachten zijn.
Sorry.
Maar als ik zou moeten en wat aangemoedigd wordt durf ik vast wel![]()

-
- Speurneus
Niet als je me voor oud wijf gaat uitmaken hoor.Nino&Toosje schreef:Ja Sas en ik kunnen het goed vinden met elkaarBoukje schreef:Argh, zie daar heb je het alNino&Toosje schreef: Ja Boukje want als je meegaat, mag jij de kabelbaan doen, bij mij breekt die en Sas is te oud.![]()
![]()

-
- Speurneus
- Contacteer: