Jaaaaa vandaag was hij weer erg aandoenlijk! Ik was al helemaal klaar voor een eventuele strijd en dacht: 'kom maar op kleine draak...' maar dat was helemaal niet nodig. Het enige kritieke minpuntje was dat hij achter een paar blaadjes wilde rennen terwijl ik hem naast de fiets had met een riem....en ik dus bijna onderuit ging....maar behalve dat...ging het een stuk beter vandaag en als hij dan nu lekker in zijn mandje ligt te slapen, ben ik weer helemaal verliefd...
Ja, ik herken dit zo goed. Heb zelf fybromyalgie en versleten rug op de dagen dat je de meeste pijn hebt en moeite hebt met uitlaten zijn ze op hun ergst. Maar ja, misschien ben ik dan ook nog niet helemaal een leider want Xara neemt altijd de benen als ze los loopt. Haar dochter Nora doet dit nu al vrolijk na. Meestal loop ik apart nog met Nora de jongste maar die is nu ook zo................irritant
Ik hou hoop naarmate ze ouder worden, wordt het beter weet ik uit ervaring maar deze momenten kun je missen als kiespijn Sterkte!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Oh ja de laatste 2 weken weet Mexx ineens 7 van de 10 keer niet meer hoe hij zich moet gedragen aan de riem.
Lag van de week bijna met buggy en al in de sloot terwijl hij donders goed weet hoe het moet.
Haha....nou dat is nou net wat ik in dat geval wel moet doen! Als hij vervelend is in het bos, vastbinden aan een boom en weglopen. En natuurlijk hem een minuut later weer ophalen...Dit is wat ik leer bij natuurlijk leiderschap. Geen aandacht meer geven door steeds NEE te zeggen, maar isoleren...dus vast binden en weglopen. En het werkt heeeeel goed. Maar wel weer ophalen na een minuutje hoor!!!