Gewoon 't feit dat de 1 commerciëler is ingesteld dan de ander...Pandora schreef:De prijzen verschillen dus nogal.... waar zit dat hem in?
Heeft hier iemand ooit zijn hond laten titeren
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

nou idd wat een verschilPandora schreef:De prijzen verschillen dus nogal.... waar zit dat hem in?
Ik laat Keo deze week titeren i.v.m. reizen naar Schotland/rabies. En ze zeiden me dat dit tegen de 100 euro gaat kosten.
Ook krijgt hij zijn inentingen die dag. Duur bezoekje.
Ik denk toch eens dat ik rond ga vragen wat dit soort dingen bij andere DA's in de buurt kosten, want ik geloof dat ik een dure heb
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Helaas pindakaas; titeren in België schijnt volgens mijn DA een heel gedoe te zijn
; haast niet bekend dan ofzo??? Enfin, nu kijkt men dus bij ons gewoon welke stof 1, 2 of 3 jaar geldig is en ent men enkel datgene wat jaarlijks nodig is. Dat vind ik al beter dan elk jaar al die troep in m'n meisje te spuiten!
-
Boris Amber Damey
- Grote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Ik heb gekeken wat ik vorig jaar april heb betaald. Incl. BTW 22,17 euro per hond. Ik denk ook dat het grote verschil zit in het feit dat niet alle DA's zelf de test kunnen doen en het afgenomen bloed moeten opsturen naar een laboratorium.yari schreef:Gewoon 't feit dat de 1 commerciëler is ingesteld dan de ander...Pandora schreef:De prijzen verschillen dus nogal.... waar zit dat hem in?

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)