Kom je thuis na een lange dag.
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
samantha
- Speurneus

-
Loesje's liefste
-
samantha
- Speurneus

Ik ben ook echt enorm blij met mijn rijkdomLoesje's liefste schreef:Echt geweldig lief! Wat een rijkdom heb jij thuis zeg. En je bent vast een goede roedel / leger leidster gelet op de harmonie

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
- roxy
- Middelgrote hondenneus

-
Rena
- Kleine hondenneus

Ooooooohhhhh geweldig!!!
Ik hoop dat als onze pupperd komt het bij ons ook zo zal gaan.
Onze Bas (konijn) is nu 6 jaar en vanaf dag 1 loopt hij de hele dag vrij rond in huis. Hij zit alleen 's nachts in zijn kooi.
Tot nu toe moet hij niks van honden weten, ook niet van hele kleintjes. Hij gaat dan altijd achter zijn kooi zitten stampen.
Ik was me al af aan 't vragen hoe dat straks zal gaan want ik zou het zielig vinden als ik hem moet gaan opsluiten in zijn kooi. Dat wil ik absoluut niet!!
Ik hoop das dat het met héél veel geduld straks ook de beste maatjes zullen zijn.
Ik hoop dat als onze pupperd komt het bij ons ook zo zal gaan.
Onze Bas (konijn) is nu 6 jaar en vanaf dag 1 loopt hij de hele dag vrij rond in huis. Hij zit alleen 's nachts in zijn kooi.
Tot nu toe moet hij niks van honden weten, ook niet van hele kleintjes. Hij gaat dan altijd achter zijn kooi zitten stampen.
Ik was me al af aan 't vragen hoe dat straks zal gaan want ik zou het zielig vinden als ik hem moet gaan opsluiten in zijn kooi. Dat wil ik absoluut niet!!
Ik hoop das dat het met héél veel geduld straks ook de beste maatjes zullen zijn.