Gebeten
-
- Speurneus
Ben weer lekker bezig met mijn nederlands zie ik , het moet zijn : Nulay is ooit gebeten en had zelf een hapje uit zijn oor. Nulay zelf is het meest zachte lieve hondje dat je maar kunt bedenken, die hapt niet.Nino&Toosje schreef:Als het blijft bloeden, want oren zijn erg goed doorbloed, oortje naar boven over het koppie leggen en vastmaken met een sjaaltje.
Ik spreek uit ervaring. Nulay heeft een hond ooit een hapje uit zijn oor gebeten en toen moesten we , en nog naar de auto ( 1/2 uurtje) en nog naar huis ( ook half uurtje)
Sterkte met je lieverd, hoop; dat de DA het mooi kan hechten.

ff rechtzetten voor dat iemand denkt dat ik een monster in huis heb.
Trouwens, Nulay is wel meteen dezelfde dag nog gehecht, dus ik denk niet dat je tot morgen moet wachten, maar werk je zelf niet ook bij een DA?
-
- Speurneus
-
- Grote hondenneus
Daar zijn we weer.. we zijn niet zolang weggeweest hoor
Ik had meteen gebeld toen het gebeurde, en kon direct komen, eenmaal daar aangekomen bleek de dienstdoende dierenarts net 2 minuten weg te zijn naar een spoedgeval. Later kon ik komen en hij bekeek de wond, het bleef niet de hele tijd bloeden, dat viel gelukkig wel mee, alleen was er een stuk ook gescheurd net bij die vouw. Niet handig dus, twijfel om te hechten.. Omdat het goed schoongemaakt moest worden en toch krammetjes erin, gaf hij haar even een roesje.. wel een irritante wond, maar het ziet er redelijk uit..
Bedankt voor 't medeleven

Ik had meteen gebeld toen het gebeurde, en kon direct komen, eenmaal daar aangekomen bleek de dienstdoende dierenarts net 2 minuten weg te zijn naar een spoedgeval. Later kon ik komen en hij bekeek de wond, het bleef niet de hele tijd bloeden, dat viel gelukkig wel mee, alleen was er een stuk ook gescheurd net bij die vouw. Niet handig dus, twijfel om te hechten.. Omdat het goed schoongemaakt moest worden en toch krammetjes erin, gaf hij haar even een roesje.. wel een irritante wond, maar het ziet er redelijk uit..
Bedankt voor 't medeleven

-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Grote hondenneus
Nou het baasje van de hond hadden we mee afgesproken, ik ken hem ook wel.. maar hij heeft 2 herders, die gewoon meteen heel duidelijk laten weten als ze iets niet fijn vinden..Anna&Milow schreef:Ach gossie.....arme Narda! En wat zul je geschrokken zijn!!! Ik merk dat ik er zelfs een beetje boos van wordt....want een lievere hond dan Narda vind je niet.....
Hoe reageerde het baasje van de andere hond?
Nu liet die hond het even iets té weten, maar dat kwam omdat Narda hard tegen haa opbotste :s
Lief dat je dat zegt.. lief is ze ja

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus