Netty schreef:Hier zitten ze allebei op vers, maar toch verhaart Boyka heel erg en Barry kan ontzettend ruiken. Barry heeft een hele dikke vacht en in de periode dat hij gaat ruiken, was ik hem met Sebomild, speciaal voor een vette vacht. Ik was hem op het strand zodat hij zich kan afspoelen in de zee
Ja Dex zit ook op de KVV maar in de buurt van z'n staart hangt ook een behoorlijke muffe lucht zijn vacht is daar ook heel dik en heb al met de furminator gekamt maar de lucht blijft hangen. Waar kun je die shampoo voor vette vacht kopen? lijkt me wel een goeie.
@ Lindy morgen maar even naar het strand gaan anders
Goeie die zeep ook, daar ga ik zo bij de dierenwinkel ook gelijk voor kijken! Is die lucht dan weg bij Barry?
Nathalie, als ik die zeep gevonden heb is dat misschien wel zo handig. Soppen we Dex ook gelijk in
Netty schreef:Hier zitten ze allebei op vers, maar toch verhaart Boyka heel erg en Barry kan ontzettend ruiken. Barry heeft een hele dikke vacht en in de periode dat hij gaat ruiken, was ik hem met Sebomild, speciaal voor een vette vacht. Ik was hem op het strand zodat hij zich kan afspoelen in de zee
Ja Dex zit ook op de KVV maar in de buurt van z'n staart hangt ook een behoorlijke muffe lucht zijn vacht is daar ook heel dik en heb al met de furminator gekamt maar de lucht blijft hangen. Waar kun je die shampoo voor vette vacht kopen? lijkt me wel een goeie.
@ Lindy morgen maar even naar het strand gaan anders
Ik bestel het bij Medpet, het werkt echt super, je kan ze er gerust geregeld mee wassen. Na 3x wassen is echt de lucht er uit.
Je was net iets sneller dan ik Dank je wel voor je tip, ik ga het gelijk bestellen!
He Linnie, heeft hij geen last van zijn anaalklieren? Dat meurt ook vreselijk De lucht die je beschrijft als zurige kaasachtige lucht had ik hier ook tot BRent z'n kliertjes leegedrukt waren.
Hoop uiteraard niet dat het bij Guus zo is maar moest er toch aan denken.....
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Ik dacht ook al aan de anaalklieren.
Ruik een aan zijn kontje
Als je Hem aait, stinken Je handen dan ook?
Rico krijgt gewoon brokken en stinkt niet !!!
Hahaha nou ik hoef niet aan zn kont te ruiken daarvoor , die lucht ruik je namelijk heeeeel sterk op z'n rug in z'n vacht. Die shampoo zal ik snel in huis hebben nu denk ik en als die lucht dan nog niet weg is, moet ik weer verder gaan kijken. Bedankt in ieder geval!
Ik geloof ook niet dat het zijn anaalklieren zijn. Dan zouden die bij Barry ook in zijn hals moeten zitten Die "kaaslucht" zit bij hem echt overal.
Ben benieuwd wat je van die shampoo vindt, ik ben er zeer tevreden over. En wat ik ook niet doe, is van die schapenvet geven. Daar werd zijn zijn vacht alleen maar vetter van.
Heel goed afdrogen direct na het zwemmen scheelt ook een heel eind.
Niet volledig maar de meur is hier een stuk minder na de intro van de pettowel.
Vergeten jullie niet dat de meeste vetten ook in de hondenvacht horen en een functie hebben?
Deze er uit wassen lijkt mij ook weer niet heel handig
Ik denk dat de meeste hun honden toch wel goed afdrogen. Ik droog ze ook af met zo'n zeem. Met de shampoo die ik gebruik voor ze, is speciaal voor honden met een vachtprobleem. En kan het absoluut geen kwaad ze vaker te wassen.