Honden ijsjes!
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ola, dat klinkt pas echt interessant! Ol heeft vorige week ook al een paar ijsjes gekregen; als ze wat opgeknapt is en het is weer wat beter buiten, dan krijgt ze er vast weer ééntje!
-
Bonobootje
-
roef
- Speurneus

ik denk als je in de zoekfunktie:hondenijsjes intikt,dat je al aardig wat inspiratie vind en anders even op kongijsjesBonobootje schreef:Dit vind ik echt BRILJANT![]()
Ik zag pas wel bij een een of ander tv programma een kookboek voor hondenkoekjes maar ijsjes zijn NOG veel leuker.
Waar kan ik recepten vinden? Dan duik ik zaterdag de keuken in.
Bono zal het zeker leuk vinden
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

welnee gewoon lekker zelf uitproberen. Vandaag heb ik "kippesoep van gisterovergebleven "ijsjes gemaakt.Bonobootje schreef:Dit vind ik echt BRILJANT![]()
Ik zag pas wel bij een een of ander tv programma een kookboek voor hondenkoekjes maar ijsjes zijn NOG veel leuker.
Waar kan ik recepten vinden? Dan duik ik zaterdag de keuken in.
Bono zal het zeker leuk vinden
dat word smullen! daar hebben wij geen speciale site voor nodig hoor! En jij ook niet!
Doe je best en eventuele recepten kun je hier plaatsen he!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
Bonobootje
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Hebben jullie honden alweer hun eerste ijsje van het jaar gehad?
Flits wel, in z'n kong. Geitenyoghurt met fruit.
Maar ik lees hier net dat je ook lekkere hartige ijsjes kan maken, dus dat ga ik binnenkort ook proberen, dan heb ik alvast wat in de vriezer liggen als het mooi weer is (of blijft)
Ben benieuwd naar jullie zelfgemaakte ijsjes
Flits wel, in z'n kong. Geitenyoghurt met fruit.
Maar ik lees hier net dat je ook lekkere hartige ijsjes kan maken, dus dat ga ik binnenkort ook proberen, dan heb ik alvast wat in de vriezer liggen als het mooi weer is (of blijft)
Ben benieuwd naar jullie zelfgemaakte ijsjes
-
Huub
- Middelgrote hondenneus

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

aaah ,even sentimenteel doen.Ik zag opeens dit topic weer en ik bedacht me opeens dat er binnen 1 jaar gewoon 3 kanjers niet meer zijn.
maar wat was het leuk dat ze erbij waren he! James, Action en Max. En ze hielden wel van een ijsje.
we gaan ook dit jaar weer gewoon nieuwe ijsjes bedenken voor de nieuwe aanwinsten.
maar wat was het leuk dat ze erbij waren he! James, Action en Max. En ze hielden wel van een ijsje.
we gaan ook dit jaar weer gewoon nieuwe ijsjes bedenken voor de nieuwe aanwinsten.
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
rimanime
- Speurneus

Wil enCo schreef:aaah ,even sentimenteel doen.Ik zag opeens dit topic weer en ik bedacht me opeens dat er binnen 1 jaar gewoon 3 kanjers niet meer zijn.![]()
maar wat was het leuk dat ze erbij waren he! James, Action en Max. En ze hielden wel van een ijsje.![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)