Guus gaat uit logeren voor een week!

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Grappig te lezen dat ik niet de enigste ben die er last van heeft.

En ik ga er ook gewoon vanuit dat het goed komt.... en foto's elke dag en mail is een uitstekend idee ;-)

@ petra

dat traantje zal denk ik wel ff komen, en ik zal gaan genieten daar...
en een leuk kado'tje voor me kereltje meenemen :D

@ Wil en Co

Ik moet er natuurlijk niet achter komen dat Guus het daar leuker heeft als thuis :oops: :lol: :D

Ik hoop maar dat hij het lekker na ze zin heeft en dat ze lief voor hem zijn :verliefd1:
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Ik ben ook precies hetzelfde, dus Rico gaat niet logeren :)
Wij waren uitgenodigd voor een feestje 1,5 uur rijden bij ons vandaan.
Dat zou inhouden dat iemand anders Rico zou moeten uitlaten, alleen maar uitlaten :oops: , mooi niet dus.
Gelukkig begrepen zij het.
Groetjes Lucia
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Ik woon alleen, dus ik kan het me niet 'permitteren' om hier zo mee om te gaan als een aantal van jullie :wink: Soms zijn er gelegenheden of omstandigheden waarbij ik Floor niet mee kan nemen en bovendien werk ik fulltime. Dat vergt af en toe wat geregel, maar dat heb ik er graag voor over. Ik heb een aantal 'adresjes' waar Floor maar al te graag naar toe gaat en waarvan ik weet dat ze het er goed heeft. Ik ben altijd weer blij als Floor weer bij mij thuis in haar eigen mandje ligt, maar ik weer ook dat ze bij al haar 'pleegouders' de tijd van haar leven heeft en dat maakt dat ik haar met een gerust gevoel overlaat aan een ander. En voordat zich iemand afvraagt of Floor iedere dag alleen thuis is als ik aan het werk ben: nee, dan wordt ze elders opgevangen of ze gaat met de uitlaatservice mee.

Fijne vakantie trouwens, geniet ervan, je hondje is in goede handen :)
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Guus

Ik ga gewoon genieten van me vakantie...
en mijn zwager zo nu en dan stalken met smsjes :oops:
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Guus schreef:Ik ga gewoon genieten van me vakantie...
en mijn zwager zo nu en dan stalken met smsjes :oops:
Zo is dat! New York, wow. Veel plezier ! Neem je een NY Yankees pet voor Guus mee :wink:
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik laat mijn honden eigenlijk nooit bij iemand anders achter :oops:
Alleen als we een dagje weg gaan dan laten mijn schoonouders de honden uit maar ik wil wel dezelfde dag terug zijn.
Maar ik ben ook heel erg erin, mijn vriend zei laatst nog: "Het valt nog mee dat je mij wel met de honden vertrouwd" :oops:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Soms kom je er niet onderuit en moeten ze uit logeren... maar liever heb ik ze lekker bij me :D

Over het algemeen gaan Pandora en Ramses naar een vast oppasadres, daar kennen ze mijn duo door en door en daar heb ik dus alle vertrouwen in. De eerste keer dat ze daar een weekend gingen hebben we iedere dag gebeld of het goed ging :oops: dat vonden ze gelukkig helemaal niet erg :D

Vorig jaar zijn ze een weekend naar een collega geweest die graag op termijn een hond willen maar vast een beetje wilden oefenen.
Ik heb in mijn computer een bestand dat heet 'Handleiding van Pandora & Ramses' en daarin staat alles, waarvan ik vind dat het belangrijk of handig is, beschreven en dat print ik dan even uit tot een klein boekje. Dat boekje heb ik dus meegeven als naslagwerk want alles wat je vertelt bij aflevering gaat het ene oor in en het andere weer uit. Dat boekje vonden ze zeer handig en leuk om te lezen.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Guus

renate schreef:Ik laat mijn honden eigenlijk nooit bij iemand anders achter :oops:
Alleen als we een dagje weg gaan dan laten mijn schoonouders de honden uit maar ik wil wel dezelfde dag terug zijn.
Maar ik ben ook heel erg erin, mijn vriend zei laatst nog: "Het valt nog mee dat je mij wel met de honden vertrouwd" :oops:
:lol: :D :lol: Dat laatste zegt mijn vriend ook :D
erg zijn we he :oops: alles moet bijna wijken voor ons monster :D
Ik ben ook vreselijk wat dat aan gaat.....

ik probeer het niet te overdrijven :oops: lukt alleen niet altijd :D
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Guus schreef:
renate schreef:Ik laat mijn honden eigenlijk nooit bij iemand anders achter :oops:
:lol: :D :lol: Dat laatste zegt mijn vriend ook :D
erg zijn we he :oops: alles moet bijna wijken voor ons monster :D
Ik ben ook vreselijk wat dat aan gaat.....

ik probeer het niet te overdrijven :oops: lukt alleen niet altijd :D
Ja erg hè :D :oops: Ik probeer wel de honden wat losser te laten maar dat is best moeilijk. Het zijn echt mijn mannen, mijn kereltjes en ik moet er niet aan denken dat er iets met ze gebeurd of dat ze onrecht word aangedaan :oops:

Dat proberen het niet te overdrijven herken ik :D Lastig is het hè om ze een beetje los te laten.
De eerste keer dat ze een dagje bij mijn schoonouders waren heb ik ze echt vaak gebeld hoe het ging :oops: John en mijn schoonouders werden er gek van. Ze zeiden dat het net leek of ik mijn kinderen voor een week achter liet :oops:
Guus

@ renate
het voelt ook net alsof je je kind achterlaat,
soms zie je mensen die hun kind zo betuttelen :shock: , en dan denk je echt van nou ja.. doe ff normaal :lol: :D maar sinds ik Guusje heb, betrap ik me erop dat ik misschien nog wel ergen ben :oops:
nog een paar dagen.... :cry: zie er vreselijk tegen op :oops:

Maar zal wel goed komen met me kleine ventje :verliefd1:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

nou ik herken me hier eigenlijk helemaal niet in (als 1 van de weinige, zie ik). Maup luistert prima en ik weet zeker dat ze bij anderen ook zou luisteren (nu is ze doof aan het worden dus is het wat lastiger :lol: :D) Ik vind het sneu om haar 2 weken aan de riem te laten lopen..

En ik vind ook, dat als je je honden ergens brengt of iemand past om, da tje die iemand wel enig vertrouwen moet schenken. Ik zou uit interesse ook wel willen weten hoe het gaat, maar een hele lijst met geboden en verboden vind ik overdreven.. Tuurlijk is het wel handig om wat aandachtspunten te noteren, maar ik denk dat sommige mensen heir soms wel in doorschieten. Ik pas ook weleens ergens op waar ik dan echt een hele lijst krijg met wat ik wel en niet moet en mag doen.. Als je er niet bijbent, kun je al die dingen toch neit controleren. Je meot toch wel je oppas kunnen vertrouwen dat ie geen gekke dingen doet, ook al gaat het misschien neit precies volgens jouw lijstje, toch?

Wat een warrig verhaal, sorry :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Guus

sbientje schreef:nou ik herken me hier eigenlijk helemaal niet in (als 1 van de weinige, zie ik). Maup luistert prima en ik weet zeker dat ze bij anderen ook zou luisteren (nu is ze doof aan het worden dus is het wat lastiger :lol: :D) Ik vind het sneu om haar 2 weken aan de riem te laten lopen..

En ik vind ook, dat als je je honden ergens brengt of iemand past om, da tje die iemand wel enig vertrouwen moet schenken. Ik zou uit interesse ook wel willen weten hoe het gaat, maar een hele lijst met geboden en verboden vind ik overdreven.. Tuurlijk is het wel handig om wat aandachtspunten te noteren, maar ik denk dat sommige mensen heir soms wel in doorschieten. Ik pas ook weleens ergens op waar ik dan echt een hele lijst krijg met wat ik wel en niet moet en mag doen.. Als je er niet bijbent, kun je al die dingen toch neit controleren. Je meot toch wel je oppas kunnen vertrouwen dat ie geen gekke dingen doet, ook al gaat het misschien neit precies volgens jouw lijstje, toch?

Je heb ook helemaal gelijk.... het is ook overdreven...
weet het zelf ook, dat is nog het ergste :evil: :oops:
Ga me lijstje ook aanpassen :roll: moet er maar vertrouwen in hebben :)
Ladiela

Ongelezen bericht door Ladiela »

Guus schreef:
Kay schreef:Herkenbaar...

Maar het liefste heb ik ze gewoon zelf dag en nacht bij me :oops:
Dat heb ik ook :confused: en dan hoor je me zwager zeggen,
als ie wat sloop dan zwaait er wat... en dat soort "grapjes"
ik kan daar altijd niet zo goed tegen... moet er niet aan denken
om hem achter te laten :( ze zullen wel goed voor hem zijn, ga ik maar vanuit!

Maar ja..... denk wel dat dit de eerste en laatste keer is dat ik zonder
me Kereltje op vakantie ga :)
Wat een flauwe opmerkingen :( vooral als je er al zo tegenop ziet. Ik heb dat ook met mijn andere twee hondjes hoor. Je bent echt niet aan het overdrijven... Je hond is net als een kind.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Guus schreef:
sbientje schreef:nou ik herken me hier eigenlijk helemaal niet in (als 1 van de weinige, zie ik). Maup luistert prima en ik weet zeker dat ze bij anderen ook zou luisteren (nu is ze doof aan het worden dus is het wat lastiger :lol: :D) Ik vind het sneu om haar 2 weken aan de riem te laten lopen..

Je heb ook helemaal gelijk.... het is ook overdreven...
weet het zelf ook, dat is nog het ergste :evil: :oops:
Ga me lijstje ook aanpassen :roll: moet er maar vertrouwen in hebben :)
ik bedoelde er niet per se jou mee hoor, ik weet niet wat je op je lijst hebt staan :D En ik snap wel dat het met een jonge hond ook wat anders is dan een volwassen hond, maar idd, het gaat vast hartstikke goed met Guus bij je zwager joh :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Sbientje dat heb ik ook hoor... Onze Ziva gaat ook wel eens logeren, bij mijn ouders, we schrijven op wat en hoeveel ze te eten krijgt en dat ze geen speeltjes in de bench mag hebben en dat is het.. Ze laten haar los wanneer zij denken dat het kan en ze doen dat nooit in de buurt van een weg of waar ze bang zijn dat ze weg loopt (wat ze overigens niet doet)....
Wij vragen ook elke paar dagen hoe het gaat met haar, maar ze doet het altijd heel goed! Ze heeft het daar ook altijd naar haar zin, lekker ravotten in de tuin, veel wandelen etc.

Tuurlijk is het lastig om je hondje te missen, dat hebben wij ook, maar je moet ook echt vertrouwen hebben in je oppas!
Plaats reactie