NLK Workingtest in Heerle
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Ja, inderdaad, met Ramses is geen ene proef saaisaskia burghout schreef:je heb het leuk gehad daar gaat het toch om?en je weet je ramssie maakt de proeven altijd leuker als ze te saai zijn![]()
![]()
![]()
doe je mee in borculo?
11 juni doe ik mee in Borculo
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

- timo junior
- Snuffelneus

-
Pandora
- Speurneus

timo junior schreef:Wij waren ook in Heerle inderdaad een pittige proef .Wij hadden dan wel 69 punten.Van die flatcoats was mij al opgevallen en ook dat er zoveel goldens waren.Apart eigenlijk terwijl het door de labrador wer georganiseerd.En hij zat niet vol ook begreep is.
Zaterdag zijn we ook in Bergschenhoek
Ik weet niet wie jullie zijn maar... tot zaterdag!

- timo junior
- Snuffelneus

-
Pandora
- Speurneus

-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Wauw wat een pittige proeven knap van Ramses en met die punten komt het de volgende keer vast wel goed. Wij zijn met Zyva net begonnen met jachttraining, maar kan me niet voorstellen dat we dit niveau ooit gaan halen. Klinkt echt vreselijk moeilijk. Nu is Zyva ook nog erg jong natuurlijk. Hoe lang train jij al met Ramses?
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb jouw Zyva pas één keer meegemaakt tijdens de training (met jouw man, jij was er toen niet), maar daar hoef je niet aan te twijfelen hoor... die komt er heus wel. Wat een leuk slim ding is dat. En zo´n goed contact met jouw man. Je zult zien, over een klein jaartje kan ze op voor een C en dan ook workingtesten gaan lopen.jeltje schreef:Wauw wat een pittige proeven knap van Ramses en met die punten komt het de volgende keer vast wel goed. Wij zijn met Zyva net begonnen met jachttraining, maar kan me niet voorstellen dat we dit niveau ooit gaan halen. Klinkt echt vreselijk moeilijk. Nu is Zyva ook nog erg jong natuurlijk. Hoe lang train jij al met Ramses?
Hanneke
-
Pandora
- Speurneus

Met Ramses train ik al vanaf dat hij ongeveer 14 weken is.jeltje schreef:Wauw wat een pittige proeven knap van Ramses en met die punten komt het de volgende keer vast wel goed. Wij zijn met Zyva net begonnen met jachttraining, maar kan me niet voorstellen dat we dit niveau ooit gaan halen. Klinkt echt vreselijk moeilijk. Nu is Zyva ook nog erg jong natuurlijk. Hoe lang train jij al met Ramses?
Maarrr de eerste periode ging niet goed (verkeerde trainer en trainingsmethode voor mijn Rammessie) met als gevolg dat hij toen hij bijna twee jaar was helemaal niet meer wilde apporteren.
Vanaf dat punt zijn we toen helemaal opnieuw begonnen bij een andere trainer waar het weer vooruit ging. Dus vanaf welk punt ik nu moet rekenen dat we zijn begonnen met trainen???
Ramses is nu vier en ik ben geneigd om te zeggen dat we nu ongeveer twee-en-een-half jaar trainen (en die eerste periode vergeten we dan maar).
Tuurlijk kunnen jullie dit ook. Als je een enthousiast hondje hebt en jullie vinden het samen leuk om te trainen dan kan je heel ver komen!!!

-
Lunatic
- Speurneus

Hoe is het gisteren gegaan?Pandora schreef:Ja, inderdaad, met Ramses is geen ene proef saaisaskia burghout schreef:je heb het leuk gehad daar gaat het toch om?en je weet je ramssie maakt de proeven altijd leuker als ze te saai zijn![]()
![]()
![]()
doe je mee in borculo?![]()
11 juni doe ik mee in BorculoMaar zaterdag a.s. eerst nog in Bergschenhoek bij de Flatcoated Retrievers
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Pandora
- Speurneus

Tja... goeie vraag!Lunatic schreef:Hoe is het gisteren gegaan?Pandora schreef:Ja, inderdaad, met Ramses is geen ene proef saaisaskia burghout schreef:je heb het leuk gehad daar gaat het toch om?en je weet je ramssie maakt de proeven altijd leuker als ze te saai zijn![]()
![]()
![]()
doe je mee in borculo?![]()
11 juni doe ik mee in BorculoMaar zaterdag a.s. eerst nog in Bergschenhoek bij de Flatcoated Retrievers
Hij was niet fantastisch goed maar ook niet heel slecht. Hij heeft wel wat ondeugende dingen gedaan: Hij was dol op 'vliegende konijnen' die eigenlijk genegeerd dienden te worden (wat dus mislukt is) maar hij heeft dan wel weer alles keurig netjes afgegeven en bijna alles (op één na) binnengebracht, hoewel niet alles in de goede volgorde.
Maar de punten en uitslagen weet ik dus niet

-
Lunatic
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

Je had zijn kop moeten zien!!!!Lunatic schreef:Klinkt toch goed dat hij zo goed als alles heeft binnen gehaald![]()
Tja die vliegende konijnen blijven aantrekkelijk natuurlijkKan me ook voorstellen dat het misschien te warm was om je de hele dag goed te kunnen concentreren
Het was weer leuk om met hem te werken maar die clown van mij weet me altijd weer te verrassen met gekke streken, helemaal zelf verzonnen

-
Lunatic
- Speurneus

Pandora schreef:Je had zijn kop moeten zien!!!!Lunatic schreef:Klinkt toch goed dat hij zo goed als alles heeft binnen gehaald![]()
Tja die vliegende konijnen blijven aantrekkelijk natuurlijkKan me ook voorstellen dat het misschien te warm was om je de hele dag goed te kunnen concentreren
Ogen zo groot als schoteltjes
en zoefffff daar vloog Ramses er achteraan
Het waren van die dummies met een konijnenvelletje erom, nou daar liet hij graag zo'n 'droge' dummy voor vallen. Ik kon hem wel wurgen maar het was gewoon té leuk voor hem!
Dat waren de laatste twee proeven, het tweede vliegende konijn was zo mogelijk nóg leuker dan het eerste. Je begrijpt wat ik de komende tijd ga trainen
![]()
Het was weer leuk om met hem te werken maar die clown van mij weet me altijd weer te verrassen met gekke streken, helemaal zelf verzonnen
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi