2 hinkepoten in huis
-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer:
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Lunatic
- Speurneus

Ik hoop dat het geen HD is, maar ik vrees het ergste
Ik zou hem echt rustig houden hoor, het is echt te doen, Luna heb ik vanaf dat ze 5 maanden was, tot ruim een jaar rustig moeten houden (na 2 heupoperaties) je word vanzelf creatief.
Mocht een operatie nodig zijn, dan kan ik je de titanium kunstheup erg aanbevelen
Sterkte en mijn duimen draaien
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Anjess
-
corretje
- Hele grote hondenneus

Zo dat zit echt niet mee zeg! Ik duim ook voor jullie! Onze overbuurhond heeft een paar maand ook een operatie gehad aan haar heup. Was beginnende hd en ze nog geen 2 jaar. Ze is geopereerd in Antwerpen en het gaat heel erg goed.
Ik hoop voor jullie dat het niet hetzelfde is en dat het met rust geneest. Sterkte hoor!!
Ik hoop voor jullie dat het niet hetzelfde is en dat het met rust geneest. Sterkte hoor!!
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Anjess
Nou het was wat hoor gisteren.We hadden eigenlijk een afspraak van een half uur maar dat werd 1,5 uur.Binky was niet onder narcose te krijgen leek het wel.Eerst een injectie in zijn bil gehad.Normaal doen ze het gelijk in zijn voorpoot maar hij was zo onrustig en anders zou het een bloedbad worden.Na 10 minuten was meneer nog klaar wakker.Dus toch maar in zijn voorpoot wat bij gespoten.Toen leek hij na een half uurtje eindelijk te gaan slapen.Ik moest in de wachtkamer wachten vanwege de straling.Maar toen kwam de DA mij vertellen dat het nog iets langer ging duren omdat Binky toch weer zo aan het vechten was tegen zijn slaap dat er nog iets bij gespoten moest worden.Ze kunnen niet gelijk een hoge dosis geven omdat ze bang zijn dat hij anders teveel krijgt en in zijn slaap blijft.Dus pas na 50 minuten was hij onder zeil.De heupen waren helemaal perfect,gelukkig.Ze hebben voor de zekerheid ook foto's gemaakt van de knie maar die kon ze niet goed beoordelen.Ze heeft de foto's opgestuurd naar een orthopeed en die zal mij volgende week uitsluitsel geven.Het is dus best nog even spannend.Als hier niks uitkomt dan houden ze het op groeipijnen.Het is ook een knoest van een beest (schofthoogte van 66 cm)en hij is heel snel gegroeid.Maar ik juich pas als ik de uitslag van de orthopeed heb!!!