tapijt eruit
-
gizmoo1
Ook hier afschuwelijke vloerbedekking over het laminaat. Zou het zoooooooooo graag weghalen maar alleen al vanwege ravi zn voorpoten problematiek laat ik het liggen. Het ergste vanalles vind ik eigenlijk dat ik 10x zolang bezig ben met stofzuigen van die goedkope vloerbedekking omdat alle haren erin blijven zitten... 
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

Hier net zo, alleen als ze een keer plassen op het laminaat en je bent niet thuis, kunnen de naden lelijk bol gaan staan.Netty schreef:Ik heb geen tapijt neergelegd bij beide jongens. Ik heb geen laminaat maar een houten vloer. Ik heb ze wel geleerd toen Barry er bij kwam, dat "spelen" alleen op het kleed mocht. Rennen en vliegen deden ze gewoon buiten
Bommel weet precies waar hij normaal moet lopen
-
roef
- Speurneus

hou maar op jagizmoo1 schreef:Ook hier afschuwelijke vloerbedekking over het laminaat. Zou het zoooooooooo graag weghalen maar alleen al vanwege ravi zn voorpoten problematiek laat ik het liggen. Het ergste vanalles vind ik eigenlijk dat ik 10x zolang bezig ben met stofzuigen van die goedkope vloerbedekking omdat alle haren erin blijven zitten...
maar ik vergeef het me nooit als james een keer zo hard valt dat hij er wat aan over houd.
hij vermijd echt de gladde stukken vloer en mocht hij er een keer per ongeluk op terecht komen dan glijdt de betreffende poot gelijk weg
hij woont hier nu bijna 3 maanden maar lopen op een gladde vloer gaat het voor james niet worden.
-
kiaora
ik heb het laten liggen tot kiaora 1 jaar was.
Toen ging het kleed eruit en wat was ik blij! Het rook meteen een stuk frisser in huis...
Maar ik zou bij een volgende pup gewoon weer tot minimaal een jaar kleden in huis leggen.
Kiaora was ook rustig in huis als pup,maar als de achterdeur open stond,kwam ze wel eens naar binnen gevlogen als ze de gekke 5 had of zo.(ook al mocht ze dat niet) En zonder die kleden had ze anders dus verschillende onverwachtse glij partijen gehad.
Dus ...voorkomen is beter dan genezen.
Toen ging het kleed eruit en wat was ik blij! Het rook meteen een stuk frisser in huis...
Maar ik zou bij een volgende pup gewoon weer tot minimaal een jaar kleden in huis leggen.
Kiaora was ook rustig in huis als pup,maar als de achterdeur open stond,kwam ze wel eens naar binnen gevlogen als ze de gekke 5 had of zo.(ook al mocht ze dat niet) En zonder die kleden had ze anders dus verschillende onverwachtse glij partijen gehad.
Dus ...voorkomen is beter dan genezen.
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Ik denk dat ik het nog even laat drogen in de schuur en het dan weer neerleg tot Jim een jaar is. Jim loopt heel voorzichtig op de vloer, ik heb geen gewone laminaat vloer iets ruwer dan die lange planken, bij mij gaat het ook niet bol staan als het iets te lang nat is, maar als hij in ene ergens op af wil glijd hij afentoe wel weg, maar dat blijft denk ik zijn hele leven wel.
Denk niet dat alle mensen met een lab geen laminaat hebben, ik kan me echt geen nieuwe andere vloer permitteren. Het is net zoiets als een plavuizen vloer, niemand heeft tegenwoordig bijna meer vloerbedekking, krijg helemaal een schuldgevoel dat ik een lab heb, maar kan toch niet mijn hele huis aanpassen
. Jim speelt niet in huis alleen op het kleed met mij en dan let ik goed op.
Denk niet dat alle mensen met een lab geen laminaat hebben, ik kan me echt geen nieuwe andere vloer permitteren. Het is net zoiets als een plavuizen vloer, niemand heeft tegenwoordig bijna meer vloerbedekking, krijg helemaal een schuldgevoel dat ik een lab heb, maar kan toch niet mijn hele huis aanpassen
-
Els
- Speurneus

Sorry hoor, maar JIJ kiest voor een pup. Als je je pup gezond wilt houden en er straks onbezorgd van wilt gaan genieten dan is dat anderhalf jaar tegen een kleed aankijken toch peanuts?roxy schreef: Het is net zoiets als een plavuizen vloer, niemand heeft tegenwoordig bijna meer vloerbedekking, krijg helemaal een schuldgevoel dat ik een lab heb, maar kan toch niet mijn hele huis aanpassen.
Ik heb zelf een hond met behoorlijke HD/atrose en dat gun ik echt niemand.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Wil die foto weghalen is duidelijk te groot, maar zou niet weten hoe
En ja ik heb voor een pup gekozen, wil eigenlijk een beetje kribbig antwoorden vind het zo aanvallerig overkomen maar ach laat maar. Ik had nl geen idee dat mijn vloer te glad zou zijn zoals zovele mensen met labs, ja stom ik weet het niet goed ingelezen zal het zelf vast zeggen, maar goed gisteren bij leen bakker nieuwe de goedkoopste vloerbedekking gehaald beter dan dat rode nare ding, was 24 euro kwijt, bedankt voor de tip.... Moet wel zeggen dat ik die vloerbedekking zelfs wat gladdig vind maar goed beter dan het laminaat nu maar wachten tot Jim een jaar is dan gaat de vlag uit
En ja ik heb voor een pup gekozen, wil eigenlijk een beetje kribbig antwoorden vind het zo aanvallerig overkomen maar ach laat maar. Ik had nl geen idee dat mijn vloer te glad zou zijn zoals zovele mensen met labs, ja stom ik weet het niet goed ingelezen zal het zelf vast zeggen, maar goed gisteren bij leen bakker nieuwe de goedkoopste vloerbedekking gehaald beter dan dat rode nare ding, was 24 euro kwijt, bedankt voor de tip.... Moet wel zeggen dat ik die vloerbedekking zelfs wat gladdig vind maar goed beter dan het laminaat nu maar wachten tot Jim een jaar is dan gaat de vlag uit
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Dat dunne spul van Leen Bakker is goed hoor. Roxy glijdt nooit uit.
En als Jim een jaar is, kun je er altijd nog eens over nadenken om het langer te laten liggen. Wij gaan het iig niet weghalen als ze een jaar is.
Het hondje is belangrijker dan mijn interieur
En als Jim een jaar is, kun je er altijd nog eens over nadenken om het langer te laten liggen. Wij gaan het iig niet weghalen als ze een jaar is.
Het hondje is belangrijker dan mijn interieur
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Natuurlijk Roxy is Jim belangrijker hoor dat snap ik best, en dat is natuurlijk ook zo maar gezellig is anders, ik heb bovendien ook nog twee katten veel jongelui over huis, dus vloerbedekking is gewoon niet echt fris, maar goed ik heb het niet voor niets weer aangeschaft. Al denk ik dat ik het echt als Jim 1 jaar is met de vlag uit weg haal Jim is geen hele drukke hond in huis nu al niet dus komt goed. Bovendien zal het niet zo zijn dat als een labje hd/ed krijgt het er niet al in zit?

[/url]