Kay schreef:Hier draaien de duimen overuren... Wat een rotnieuws dat Noah misschien ook HD heeft
Die allergie kom je wel overheen, eventueel alleen terug naar Carnibest maar HD is minder nieuws
Heeft Noah een goede bespiering achter ? Ik weet van Daan dat hij achter echt over bespierd is omdat hij de eerste maanden alles met zijn achterhand deed (om zijn voorhand te ontlasten bleek later)
Moeilijk om terug te denken of hij ooit klachten heeft gehad he
Jeetje, wat een rotnieuws, weet even niet wat ik moet zeggen verder
Idd de allergie is nu even niks vergeleken bij het andere...
Jeetje moeilijk om te zeggen, volgens mij is hij aan de achterkant niet super gespierd, je ziet wel iets spieren zitten maar of dat nou meer dan normaal is? Geen idee!
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
liesjeb schreef:Pff, het zit jullie niet mee! Heeft je da ook lichamelijk onderzoek gedaan bij de heupen?... En heeft Krooshof destijds de heupen niet nagekeken? Bij ons heeft ze toen gelijk alles nagelopen....
Ik hoop echt dat het meevalt!! Duimen draaien hier in ieder geval voor een goede uitslag! Veel sterkte...
Hij heeft zijn heupen wel even nagekeken maar de rest wil hij volgende week (laten) onderzoeken.
Krooshof heeft Noah zijn heupjes toen wel nagekeken maar Noah was natuurlijk toen pas net 6 maanden, erg jong dus.
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Ook hier draaien de duimen. Ik hoop ook dat de DA het mis heeft. Sterkte in ieder geval en ik hoop ook dat je met het omzetten op alleen Carnibest snel een resultaat ziet.
Dikke knuffel voor lieve Noah en voor jou
Sharon ik weet even niet wat te zeggen, ik hoop met heel mijn hart dat de DA zich vergist !!!
Hopelijk verdwijnen de allergische klachten snel want anders is een prik nog niet aan te raden.
Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel voor Noah.