Dat is waar. Als de hond naast het hele dag thuis zitten verder ook niet bezig gehouden wordt dan is dat niet fijn...ester01 schreef:honden zijn roedeldieren en er zijn meer dan genoeg honden die hier niet tegen kunnen maar er zijn ook honden die het prima vinden! Als er maar genoeg gedaan wordt buiten deze uren om. Max was ook vaker een hele dag alleen, Cooper kan hooguit een uur of 5,5 maximaal. Ik heb er geen problemen mee honden die het kunnen als er maar genoeg compensatie is toch?!Berdien schreef:Word hij dan tussendoor niet uitgelaten? Ik laat Brent niet langer dan zo.n 6 uurtjes alleen thuis...Brellow schreef:Mellow is van 8:00 tot 17:30 alleen , elke werkdag.
Hij zit niet in een bench, gewoon op zn kussen, en dat al vanaf dat ie een maand of 4 was.
Is dat ideaal zo lang alleen: nee
Is Mellow er aan gewend: ja
compenseer ik t in t weekend en doordeweeks 's avonds: ja
Ik hou met elke cel van mn lichaam van Mellow, hij krijgt voor de rest alles altijd van mij.
Dus ondaNks dat Mellow elke dag alleen is, denk ik toch dat ie een fijn leven heeft.
Per hondje moet je denk ik bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Maar als er daarbuiten nog genoeg quality time is dan is iedereen gelukkig. Zoals ik al eerder zei je zult dit per hond moeten bekijken wat hij/zij aan kan....