Gluten versus ontstekingen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Het kan makkelijk van de gluten komen idd, maar ook van andere dingen. Geef je haar af en toe zuivel?
Bij mijn Luna bleek het door de zuivel te komen :? ze kregen af en toe een beetje biogarde of yoghurt, maar daar kon madam niet tegen bleek later.
Nu krijgt ze dat niet meer en zijn de ontstekingen gelukkig weg :klasse:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Lunatic schreef:Het kan makkelijk van de gluten komen idd, maar ook van andere dingen. Geef je haar af en toe zuivel?
Bij mijn Luna bleek het door de zuivel te komen :? ze kregen af en toe een beetje biogarde of yoghurt, maar daar kon madam niet tegen bleek later.
Nu krijgt ze dat niet meer en zijn de ontstekingen gelukkig weg :klasse:
Nee, Roxy krijgt nooit zuivel.
Ze krijgt alleen KVV en als beloningssnoepjes alleen puur natuur gedroogde dingetjes zoals lamspens, paardenlong, hertenlong, visjes en gedraaide kalfsblaas ed. ook krijgt ze soms bullepees :kots: of andere natuurlijke kauwstaaf.

Ze krijgt nooit iets van ons eten, want we willen echt voorkomen dat ze gaat schooien. Dat doet ze ook gelukkig nooit, want ze weet gewoon:"dat krijg ik toch niet". :D

Wel erg bedankt voor je berichtje, want het had natuurlijk zo maar gekunt dat ze wel zuivel kreeg.
Plaats reactie