Wij wonen ook in een rijtjeshuis. De buren hebben geen last van Lana en zijn dol op haar!
De eerste nachten zijn ook echt goed gegaan! Ze sliep!
De buurman heeft zelfs een keer gevraagd of ze bij ons in bed lag ofzo het was zo stil 's nachts
Lana is pas 11 weken en veel wandelen mag ze dus nog niet maar we gaan 1x per dag wel wat verder ondje door de wijk, langs kanaal, of de bossen waar niet veel honden komen.
Ik werk ook onregelmatig en soms moet ik 3x per week een hele dag werken en soms maar 1x per maand. We hebben iemand hier in de buurt gevonden die haar dan met alle liefde uit wil laten! Helaas voor haar hebben we het nog niet nodig gehad. Ik moet vaak pas om 2 uur werken tot laat en Erik is om half 5 weer thuis.
Wel doe ik de lange wandeling dan voordat ze in de bench gaat ze is dan lekker moe en weer een beetje uitgerust voordat Erik komt.
Wij hebben ook erg lang nagedacht en toen eindelijk de knoop doorgehakt en opzoek gegaan naar een nestje wat nog een tijdje duurde. We stond al vanaf november ingeschreven voor het nest en de pups zijn in april geboren zo hadden wij alle tijd om de spulletjes zo goedkoop mogelijk aan te schaffen en aan het idee te wennen.
Maar wat zijn we nu oh zo blij met haar! Heerlijk om weer een hond in huis te hebben!!
Succes met de beslissing!
Groetjes Marlies