haar, haar en nog eens haar
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Vers Schapenvet kun je bij de Jumper halen uit de diepvries, de andere schapenvetten zoals de vloeibare of de bonbons zijn bewerkt en hebben in ieder geval niet mijn voorkeur
Net als visolie capsules, er is ontzettend veel vis voor nodig om een liter van dit spul te maken en deze vissen worden ook weer gevoerd met vis, dus ik vind dit spul een gebed zonder eind.

Net als visolie capsules, er is ontzettend veel vis voor nodig om een liter van dit spul te maken en deze vissen worden ook weer gevoerd met vis, dus ik vind dit spul een gebed zonder eind.
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Verkleuringen tijdens de rui bij met name bruine labradors zijn heel gewoon, ze worden gevlekt met lichte en donkere plekken (uiteraard afhankelijk van de normale kleur).
Het verharen duurt meestal 8-10 weken.
Wacht totdat er plukken onderhaar uitgeschoven worden.
Dan kun je de ondervacht beginnen eruit te halen, met een middelgrove kam, een furminator of gewoon met de hand. Als de ondervacht er vrijwel helemaal uit is zijn er sommige Labs die ook nog hun dekharen verliezen, die kun je er met een noppenborstel afhalen of met de hand uittrekken. Je ziet aan het witte bolletje aan de uiteinde(of begin) van de haar dat het een losgelaten (oude, dode)haar is.
Eenmaal de vacht weer begint te groeien: afblijven. Hoe meer je kamt, borstel ja zelfs aait, hoe meer haren loslaten.
Het verharen duurt meestal 8-10 weken.
Wacht totdat er plukken onderhaar uitgeschoven worden.
Dan kun je de ondervacht beginnen eruit te halen, met een middelgrove kam, een furminator of gewoon met de hand. Als de ondervacht er vrijwel helemaal uit is zijn er sommige Labs die ook nog hun dekharen verliezen, die kun je er met een noppenborstel afhalen of met de hand uittrekken. Je ziet aan het witte bolletje aan de uiteinde(of begin) van de haar dat het een losgelaten (oude, dode)haar is.
Eenmaal de vacht weer begint te groeien: afblijven. Hoe meer je kamt, borstel ja zelfs aait, hoe meer haren loslaten.
- roxy
- Middelgrote hondenneus
Huh je kan wel van alles kopen tegen het verharen, maar die haren moeten er hoe dan ook toch uit, of zie ik dat verkeerd, het zijn allemaal dooie haren, en de vacht moet van winter naar zomervacht en andersom. Maar misschien zie ik het verkeerd hoor.
Ik heb net de furminator van marktplaats binnen, wow wat een haren haal je van je labje af zeg
nu lees ik alleen dat het nog niet goed zou zijn voor een lab van 9 maanden, pff moet ik maar eens goed verder informeren of dat zo is Jim is bijna 10 maanden nl.
Ik heb Bio schapenvet met zeewier schijnt goed te zijn voor de weerstand in bon bon vorm moet zeggen Jim glanst tegen je op
Ik heb net de furminator van marktplaats binnen, wow wat een haren haal je van je labje af zeg

Ik heb Bio schapenvet met zeewier schijnt goed te zijn voor de weerstand in bon bon vorm moet zeggen Jim glanst tegen je op

-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Hier ook een kudde verharende labs
Een zwarte met allemaal bruine plukken, een gele met witte plukken, een zwartje dat helemaal grijzig wordt... en een vrouwtje dat minstens drie keer per dag met de rubberen bezem alle haren bij elkaar veegt
Het lijkt hier wel een kapperszaak
Mijn ervaring is dat het 6 tot 8 weken duurt.
Hanneke

Mijn ervaring is dat het 6 tot 8 weken duurt.
Hanneke

-
- Hele grote hondenneus
Hier ook elke dag veel zwarte haren. Vind dat het ook errug lang duurt, of zou het door het weer komen?? Hoor veel mensen erover.Heb gister onze Golden gekamt en geborsteld. Dat waren wel 3 konijntjes
En de kat blijft ook maar ruien.
Sterkte allemaal met het vele stofzuigen en wissen

Sterkte allemaal met het vele stofzuigen en wissen