Ik twijfel niet meer...
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
BeerBalou
-
Pandora
- Speurneus

Ik heb ze niet naar binnen gestuurd om te straffen maar omdat ik het verder zelf wel afhandel, ze stonden in de deuropening te kijken of het wel goed ging.BeerBalou schreef:dinodap schreef:Fijn gevoel zulke waakhonden!
Ik had ze alleen zelf niet naar binnen gestuurd, maar goed beloond waar die mafkees bij was en de honden daarna vriendelijk mee naar binnen genomen.Indd, ik ook. Waaks zijn is goed.
Ik vind het heel goed als ze me waarschuwen voor rare gasten maar daarna regel ik het zelf, vind ik ook mijn taak als roedelleider.
Dat ze waaks zijn hebben ze al eens meer bewezen. Zo begonnen ze 's nachts eens te blaffen toen wij niet thuis waren, serieuzer dan twee blafjes als er iemand de tuin passeert. De buurvrouw wist dat we er niet waren, heeft ze horen blaffen maar is niet gaan kijken. Daar had ze de volgende ochtend spijt van want ze hadden haar auto leeggehaald
Ramses en Pandora hebben alarm geslagen terwijl haar Rotweiller en Cattledog lagen te maffen
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Mariska+Noa
Prima Pandora!! Rare mensen ook soms! Hier ook een waakhond.. wij delen een grote boerderij met 3 gezinnen.. de grote poort aan de straatkant gaat 's nachts altijd dicht. Je kunt dan nog via een deurtje naar binnen, maar bij de eerste 'klik' staat hier beneden iemand heeuul vies te grommen en te blaffen, waarop de buren kijken of er stront aan de knikker is 
-
marions
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

marions schreef:Zo!![]()
Jullie antiek is veilig met dappere Pandora!
Nick zou ze vriendelijk hebben binnengelaten, denk ik..
Visite??
![]()
Moest wel even lachen bij de term 'sjappen'...
Is volgens mij typisch Grunnings!
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Bij ons is al 2 keer ingebroken. De eerste keer hadden wij nog geen hond.Alles weg!
de tweede keer ,gewoon smorgens om 9 uur ,iedereen heeft "ze"gezien de mannen in werkjassen. Ze sjouwden met tv ,radio, computers. Maar dan wel naar buiten en niet naar binnen
,de buurvrouw dacht nog : goh al weer een nieuwe tv? En Buster onze labrador lag met 4 poten in de lucht !
Dat was ook geen waakhond.
Maar nu hebben we dus Co . En niet te vergeten onze Ep. Niemand komt hier snachens binnen ,Ep hoort je wel. En anders ....dan ligt Co voor de deur te snurken ,en zie die dan maar eens open te duwen!
de tweede keer ,gewoon smorgens om 9 uur ,iedereen heeft "ze"gezien de mannen in werkjassen. Ze sjouwden met tv ,radio, computers. Maar dan wel naar buiten en niet naar binnen
Maar nu hebben we dus Co . En niet te vergeten onze Ep. Niemand komt hier snachens binnen ,Ep hoort je wel. En anders ....dan ligt Co voor de deur te snurken ,en zie die dan maar eens open te duwen!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
-
marions
- Speurneus

Oh, Nick slaat ook wel aan hoor wanneer hij 's nachts iets hoort wat niet mag.....Wil enCo schreef:Bij ons is al 2 keer ingebroken. De eerste keer hadden wij nog geen hond.Alles weg!
de tweede keer ,gewoon smorgens om 9 uur ,iedereen heeft "ze"gezien de mannen in werkjassen. Ze sjouwden met tv ,radio, computers. Maar dan wel naar buiten en niet naar binnen,de buurvrouw dacht nog : goh al weer een nieuwe tv? En Buster onze labrador lag met 4 poten in de lucht !
Dat was ook geen waakhond.
![]()
maar daar blijft het dan ook bij, vrees ik
Dàt weten inbrekers dan weer niet, en zó slaap ik altijd rustig!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
marions
- Speurneus

Ik weet dat je van origine een stadjer bent, ik spreek je zusje wel eensPandora schreef:marions schreef:Zo!![]()
Jullie antiek is veilig met dappere Pandora!
Nick zou ze vriendelijk hebben binnengelaten, denk ik..
Visite??
![]()
Moest wel even lachen bij de term 'sjappen'...
Is volgens mij typisch Grunnings!Zou best kunnen. Ik woon dan wel al 13 jaar bij Rotterdam maar ik blijf toch uit de Grunneger klei getrokken
Ook al ben je hier al een tijd weg, er gaat niets boven Groningen en het Grunnings!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
-
marron
- Speurneus

- Contacteer: